اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
رئیس اداره ارشاد اسلامی شوش:
نمایش طنز « حمود و محدلی » به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کرمی کاری از گروه نمایش « قهقهه » وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش شامگاه روز جمعه سوم آذر ماه ساعت 21 در تالار نیایش به اجرای عمومی درآمد.
نمایش « حمود و محدلی » به نفع زلزله زدگان کرمانشاه در شوش بروی صحنه رفت .

نمایش طنز « حمود و محدلی » به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کرمی کاری از گروه نمایش « قهقهه » وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش شامگاه روز جمعه سوم آذر ماه ساعت 21 در تالار نیایش به اجرای عمومی درآمد. در این نمایش بازیگرانی چون : مهدی شوهانی- رضا غلامعلی- مسعود کرم الهی و مصطفی کرمی به ایفای نقش پرداختند.گفتنی است  به منظور ادای دینی کوچک از طرف این گروه ، درآمد حاصل از بلیط فروشی این اجراء صرف زلزله زدگان کرمانشاه خواهد شد.

شایان ذکر است که در همین راستا محموله کمک های مردمی به مردم زلزله زده غرب کشور( کرمانشاه ) که طی چند روز اخیر به همت هنرمندان شهرستان شوش در پایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان جمع آوری شده است ، روز سه شنبه هفتم آذر ماه سالجاری به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.همچنین به همراه این محموله جمعی از هنرمندان نیز به منظور حمایت روحی و امداد لازم به مردم آن مناطق  اعزام خواهند شد. که گزارش آن متعاقباً ارسال می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار