شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
شهردار اهواز خبر داد:
منصور کتانباف شهردار اهواز از اجرای طرح پاکسازی محلات به صورت هفتگی در سطح شهر اهواز خبر داد.
وی با اعلام این مطلب افزود: این طرح بصورت خدمت جهادی و هفتگی در سطح محلات شهر آغاز شده است و طی آن شهرداری های مناطق موظفند نسبت به پاکسازی فضای سبز، خیابانها و معابر از نخاله ها و پسماندها اقدام کنند.

منصور کتانباف کفت: این طرح به منظور ارائه خدمات اولیه شهری و پاکیزگی محل سکونت و تردد شهروندان و رسیدگی به وضعیت ظاهری محلات در روز جمعه هر هفته بصورت کلی و در هر محله از سطح نواحی منطقه  درحال اجراست.

شهردار اهواز  به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و افزود:  به همین منظور صبح امروز همکاران ما در خدمات شهری مناطق  با بکارگیری نیروی انسانی و کلیه تجهیزات,کار پاکسازی گروهی,شستشوی جداول,جمع آوری زباله و نخاله ساختمانی,جمع آوری مازاد هرس کاری و جمع آوری نخاله ها و زواید ی چون پایه های فرسوده برق و ماشین های فرسوده را آغاز کردند.

کتانباف تصریح کرد: در اجرای این طرح مجموعه شهرداری اهواز در تلاش است ضمن ارتقا کیفیت محیط شهری،‌  آراستگی و نظافت شهری,ارائه خدمات مطلوبتر و همچنین حفظ سلامت عمومی و نشاط اجتماعی را در فضای عمومی سطح  مناطق به شهروندان هدیه دهد.

وی ضمن یادآوری این مطلب که طرح پاکسازی محلات به شکل مستمر هر هفته در یک محله ادامه خواهد داشت، از شهروندان درخواست کرد تا پس از پاکسازی های کلی هر محله  با حفظ نظم عمومی,شهرداری را برای داشتن شهری زیبا و پاکیزه یاری کنند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار