اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از ارائه تسهیلات کم بهره به صنعتگران و متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واقع در مناطق روستایی مرزی و غیر مرزی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، " اخلاق محمدیان" اظهار کرد: این تسهیلات با نرخ بهره 6 درصد به متقاضیان سرمایه گذاری و صنعتگران مستقر درشهرک‌ها و نواحی صنعتی مناطق روستایی غیر مرزی ارائه می شود، همچنین متقاضیان سرمایه گذاری و صنعتگران مستقر در مناطق روستایی مرزی تسهیلاتی با نرخ بهره 4 درصد دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: میزان وامی که به هر نفر ارائه می‌شود مقدار ثابتی نیست و به اشتغال پایدار ایجاد شده و نوع طرح بستگی دارد و میزان آن از 1 میلیارد ریال تا 20 میلیارد ریال متغیر می باشد، همچنین این تسهیلات تا یک سال فرصت تنفس داشته و تا دوسال بازگشت ندارد.

محمدیان خاطرنشان کرد: درصد بالایی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان در مناطق روستایی واقع شده اند و متقاضیان سرمایه گذاری و صنعتگران مستقر در این شهرک‌ها و نواحی می توانند از فرصت دریافت این تسهیلات بهره مند شوند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در رابطه با وثایق بانکی مورد نیاز برای دریافت تسهیلات مذکور بیان کرد: محل طرح، سند مسکونی یا ملکی روستایی و ضمانت نامه های صادر شده توسط صندوق های ضمانتی بعنوان وثایق پذیرفته می شوند و همچنین صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک کسری وثایق را پوشش خواهد داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار