شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
به منظور گسترش همکاری و تعامل فعال، سازنده و الهام بخش در حوزه علم و فناوری، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و تحقق بخشی به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر جهاد علمی، امروز تفاهم نامه میان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان منعقد شد . 

امروز 9آذرماه تفاهم نامه ای میان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان منعقد شد .

تقویت و توسعه همکاری میان دوطرف با هدف تقویت و گسترش گفتمان تولید علم و جنبش نرم افزاری، مدیریت دانش و توان در حوزه تخصصی با راه اندازی مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات کاربردی فناوری های نوین کشاورزی به منظور حمایت مادی و معنوی از فرآیند تبدیل ایده به محصول و افزایش سهم تولید محصولات دانش بنیان از جمله موضوعات مورد توجه در این تفاهم نامه است .

نحوه اجرای این تفاهم نامه به این شکل است که به منظور تهیه و تدوین دستور العمل های لازم، ارائه راهکارهای اجرایی و نظارت و پیگیری اجرای موضوعات تفاهم نامه کمیته ای تحت عنوان " کمیته مشترک همکاری" متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل و حسب نیاز نسبت به برگزاری جلسات در موعد مقرر اقدام می نمایند. ضمناً چنانچه در نحوه اجرای مفاد این تفاهم نامه ابهام یا اشکالی بوجود بیاید هر کدام از طرفین یکنفر نماینده تام الاختیار معرفی و بر اساس نظر مشترک دو نماینده عمل خواهد شد .

مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضاء سه سال است و تمدید، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد آن با توافق طرفین امکان پذیر خواهد بود.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار