شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ؛
آبادان - شوشان ؛ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: حضور در مناطق عملیاتی در بالا بردن روحیه پهلوانی ورزشکاران و همچنین ترویج اخلاق و اخلاق مداری بسیار موثر خواهد بود.
افشین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، در خصوص حضور جمعی از جامعه ورزش در منطقه عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، اظهارکرد: به رسم هر ساله، امروز (پنجشنبه) میزبان این عزیزان هستیم که اکنون از منطقه والفجر هشت بازدید کردند و در ادامه نیز در شلمچه حضور پیدا می کنند.

وی افزود: این اقدام فرهنگی و ارزشمند با همکاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین سازمان بسیج ورزشکاران کشور انجام شد و اکنون میزبان بیش از هشتاد نفر از قهرمانان بزرگ کشور هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تاثیر حضور در چنین مناطقی در روحیه ورزشکاران، گفت: حضور در مناطق عملیاتی در بالا بردن روحیه پهلوانی ورزشکاران تاثیر بسزایی دارد و در ترویج اخلاق و اخلاق مداری نیز بسیار موثر خواهد بود. امیدوارم تاثیری که این حضور در روحیه وزشکاران می گذارد، باعث شود که ورشکاران با روحیه بهتر برای کسب مدال در میادین مختلف ورزشی تلاش کنند.

انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار