اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
مربی صنعت نفت‌ آبادان ؛
آبادان - شوشان ؛ مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم‌هایی مثل تراکتورسازی تبریز و نفت آبادان با توجه به پتانسیلی که از نظر هواداران دارند، می‌توانند به جذابیت و پیشرفت لیگ برتر کمک کنند.
شوشان آبادان ؛ پیمان صاحب‌جمعی عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی، اظهارکرد: برای تیم تراکتورسازی تبریز احترام زیادی قائل هستیم .

وی افزود : هم آقای کمالوند و هم من، سه فصل را با افتخار در اختیار تراکتورسازی بودیم و وقتی به گذشته فکر می کنیم، خاطرات بسیار خوبی از این تیم در ذهن مان تداعی می‌شود.

وی ادامه داد : تیم تراکتورسازی مدیریت بسیار خوبی دارد و از کادر فنی خوبی نیز بهره می برد.

صاحب جمعی به  حساسیت جدول مسابقات لیگ برتر اشاره  و اظهار کرد :  این بازی را فقط برای کسب سه امتیاز وارد میدان می شویم و به دنبال این هستیم که با گرفتن حداکثر امتیاز این دیدار، وضعیت‌مان در جدول رده‌بندی را سر و سامان دهیم. ان شاءالله تا پایان نیم فصل به صورتی برنامه‌ر یزی می کنیم که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: اعتقاد دارم، تیم‌هایی مثل تراکتورسازی تبریز و نفت آبادان با توجه به پتانسیلی که از نظر هواداران دارند، می‌توانند به جذابیت و پیشرفت لیگ برتر کمک کنند.

وی افزود : ما شناخت خوبی از تراکتورسازی داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم که فردا با ارائه یک بازی باکیفیت و تهاجمی، دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص وضعیت شادکام و بغلانی نیز عنوان کرد: برای بازی فردا، ناصر سالاری و محمد شادکام را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی بغلانی به شرایط مسابقه رسیده است و می‌تواند به تیم کمک کند.

صاحب جمعی در خصوص لیست ورودی و خروجی این تیم نیز خاطرنشان کرد: قطعا به فکر تقویت تیم هستیم و به دنبال این بودیم که مانند ابتدای فصل از بازیکنان با کیفیتی در فصل نقل و انتقالات نیم فصل بهره ببریم ولی با توجه به بودجه اندکی که باشگاه دارد نمی‌توانیم بازیکنانی با آن کیفیت جذب کنیم. به دنبال این هستیم که جاهای خالی را با بازیکنان ارزان قیمت‌تری پر کنیم.

بر اساس این گزارش ، نشست  یحیی گل محمدی، سرمربی تراکتورسازی به دلیل تاخیر در پرواز این تیم به آبادان برگزار نشد.

انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار