شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
دبیر ستاد هفته پژوهش کشور با بیان اینکه ایده‌های دانش آموزان و دانشجویان به دیده تبدیل شود، گفت: پشتوانه هر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در کشور کار پژوهشی است و بدون پژوهش تصمیم گیری غیرممکن است.
فریبا گودرزی در نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری در اهواز اظهار کرد: در کنار هم قرار گرفتن محصولات علمی، پژوهشی و اختراعات دانش آموزان و دانشجویان در یک‌جا - مانند نمایشگاه هفته پژوهش - باعث می‌شود تا بسیاری از افراد از این دستاوردها اطلاع پیدا کنند. 
  
وی افزود: پشتوانه هر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در کشور کار پژوهشی است و بدون پژوهش تصمیم‌گیری غیرممکن است. 
  
دبیر ستاد هفته پژوهش کشور در خصوص ارزیابی استان‌ها در خصوص فعالیت در زمینه طرح‌های پژوهشی و فناورانه، تصریح کرد: 31 استان کشور در زمینه اجرای طرح‌های پژوهشی و فناورانه در حال ارزیابی هستند و هنوز نتایج این ارزیابی‌ها منتشر نشده است که بتوان در خصوص وضعیت و عملکرد استان‌های کشور نظر داد. 
  
گودرزی با بیان این‌که باید ایده‌های دانش آموزان و دانشجویان به دیده تبدیل شود، عنوان کرد: پرورش ایده‌های دانش آموزان و دانشجویان و تبدیل کردن این ایده‌ها به دیده نیاز به زمان و حمایت دارد که در این زمینه امیدواریم این حمایت‌ها صورت بگیرد. 
  
وی ادامه داد: وضعیت کشور در زمینه پژوهش و طرح‌های فناورانه بسیار خوشآیند شده است و در حال حاضر پژوهش در کشور، سرلوحه کار همه ادارات و مراکز علمی و پژوهشی قرار می‌گیرد. 

ایسنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار