شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
منصور کتانباف شهردار اهواز در جلسه برنامه ها و چشم اندازهای فضای سبز بر اجرای دومین هفته از طرح ویژه خدمات رسانی به محلات سطح شهر تاکید کرد.

شهردار اهواز با اشاره به این طرح که هفته ی گذشته ی اولین مانور آن برگزار شد، خاطرنشان کرد: در اولین هفته اجرای آن 8 محله از 8 منطقه ی اهواز پاکسازی شد و رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشت.

وی افزود: باید با بررسی عملکرد هفته ی نخست، عملکرد بهتری در این هفته داشته باشیم. ضمن آنکه این عملکرد در قالب فرم های مخصوصی در شش سرفصل کلی شامل پاکسازی، فضای سبز، رنگ آمیزی، روشنایی، خدماتی و فرهنگی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و هرکدام از این شاخص ها شامل زیرمجموعه های متعددی می شود که باید همه آنها به شکل صحیح و مطلوب انجام شود.

کتانباف با اشاره به محلاتی که جمعه این هفته شامل پاکسازی می شوند، گفت: عملیات پاکسازی این هفته در محلات ابوذر غربی (منطقه یک)، کیانشهر(منطقه دو)، زویه ملی راه(منطقه سه)، شهرک برق(منطقه چهار)، زعفرانیه(منطقه پنج)، کوی سیاحی (منطقه شش)، آل صافی(منطقه هفت)، 254 دستگاه کوی فولاد(منطقه هشت) اجرا خواهد شد.

کتانباف ادامه داد: طرح ویژه خدمات رسانی در این هفته نیز باید با قوت انجام شود و همه معاونت های خدمات شهری مناطق و مدیران مناطق باید نظارت دقیق بر کارها داشته باشند، به علاوه معاونین معماری و شهرسازی مناطق نیز باید در محل حضور داشته باشند و کلیه ی ساخت و سازها را در سطح منطقه کنترل و رصد کنند و ساخت و سازهای غیرقانونی و بدون مجوز شناسایی و متوقف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار