اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز:
حاجی دولو: امسال حجم قراردادهای پژوهشی به 10 میلیارد تومان رسیده و نسبت به سال قبل شاهد رشد 5 برابری هستیم.
شوشان: ابراهیم حاجی دولو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در حاشیه اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش بیان داشت: طبق برنامه‌ های ما در ستاد استانی تاکید شد دانش‌آموزان و دانشجویان در نمایشگاه هفته پژوهش حضور فعالی داشته و به تمام دانشگاه‌ها اعلام کردیم دانشجویانی که درس آزمایشگاه، درس کارگاه، درس سمینار و دروس عملی دارند در این نمایشگاه حاضر شوند، زیرا اینجا یک کارگاه عملی هست و امیدواریم این فرهنگ ‌سازی شکل گرفته و در سال‌های آینده ادامه داشته باشد.

 وی ادامه داد: امسال حجم قراردادهای پژوهشی به 10 میلیارد تومان رسیده و نسبت به سال قبل شاهد رشد 5 برابری هستیم که در نوع خود کم سابقه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه کرد: برنامه های ابتکاری خوبی در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش برگزار شد که میشود به برگزاری نمایشگاه عکس، سخنرانی‌های مختلف در اکثر غرفه ‌ها و وجود 12 میز مشاوره تخصصی برای ارائه توضیحات به بازدیدگنندگان و... اشاره کرد.

حاجی دولو به فعالیت‌های علمی دانشجویان در این نمایشگاه اشاره کرد وگفت: دانشجویان بخش انجمن علمی فعالیت‌های خوبی ارائه کردند و در کنار صنایع بزرگ مشارکت جدی داشتند، همچنین امسال برنامه‌های متنوع پژوهشی بسیاری انجام شد و همانطور که میبینید حوزه پژوهش یک حوزه بسیار بزرگ است که بصورت آرام و بصورت تدریجی حرکت میکند تا به اهدافش برسد.

وی تصریع کرد: در کشور ما بحث پژوهش و فناوری جدی شده و نماد مهم آن برگزاری هفته پژوهش است که بستر را برای پژوهشگران و متقاضیان ایجاد کرده و میتواند فرصتی باشد برای عرضه و هم برای مذاکره و تبادل و هم فرهنگ‌سازی برای دانش‌آموزان و دانشجویانی که بازدید می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار