اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه سیاست‌های غلطی که در حال اعمال است و عدم هماهنگی نهادهای مختلف در اداره بندر، همچنین تک محوری عمل کردن میان مسئولان شهرستان سبب شده است که هر بار بندر به دلیلی تعطیل شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد اظهار داشت: یکی از امیدهای اقتصادی مردم شادگان بندر شادگان است، بنده برای تجهیز بندر 6 سال دوندگی کردم تا این کار به سرانجام رسید.

وی درباره علل ضعیف بودن فعالیت بندر شادگان افزود: متاسفانه نهادها و سازمان‌های مختلف با دلایل گوناگون هر بار برای تعطیلی سراغ بندر می‌روند، در این دوره یکساله متاسفانه حتی یک ماه هم کار نکرد و هر بار به بهانه مختلف مانند بازرسی و تعزیرات گمرگ را تعطیل می‌کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بندر شادگان می‌تواند منبع درآمدی برای مردم آن منطقه باشد همانطور که می‌دانید کشاورزی، دامداری  و شیلات شهرستان شادگان از بین رفته و نخیلات نیز در معرض نابودی هستند.

وی عنوان کرد: بندر شادگان روزنه امیدی است تا در آن منطقه تحرکی ایجاد کند اما متاسفانه سیاست‌های غلطی که در حال اعمال است و عدم هماهنگی نهادهای مختلف در اداره بندر همچنین تک محوری عمل کردن میان مسئولان شهرستان سبب شده است که حلاوت کار در آن از بین برود و هربار بندر به دلیلی تعطیل شود.

ناصری‌نژاد گفت: مردم به بندر امید بسته بودند و سرمایه گزاری کردند اما نتیجه آن برعکس شد و برای سرمایه گزاران پرونده ایجاد شد و درگیر دادگاه‌ها شدند.

وی درباره غرق شدن لنج حامل بار در چند روز اخیر در بندر شادگان تصریح کرد: اگر بیمه داشته باشد خسارت آن پرداخت خواهد شد اما ظاهرا صاحبان لنج مقداری اهمال کرده بودند و کسی بررسی نکرده بود اما با این وجود هیئتی را برای بررسی اعزام کردیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما برای احداث اسکله دیگر در بندر شادگان و لایروبی صحیح آن بسیار پا فشاری کردیم تا این اتفاقات رخ ندهد با وزیر راه و بنادر کشور مکاتباتی کردیم و نبود امکانات کافی در بندر شادگان نیز مطرح شد.

تسنیم/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار