شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

عضو منتخب شوراي شهر اهواز با بيان اين‌كه در مدت اخير با وجود فعال نبودن شوراي شهر، اقدامات و كارهاي خوبي در شهر اهواز انجام شده است، گفت: به عنوان شهروند در مدت اخير شاهد افتتاح پروژه‌ها و حركت‌هاي خوبي از جانب شهرداري اهواز بوده‌ام.

به گزارش ایسنا ، زيبا صالح‌پور اظهار كرد: شوراي شهر مجموعه‌اي است كه بايد با همدلي اعضا كارهايش را پيش ببرد و هر يك از اعضا برنامه خود را با موافقت ساير اعضا عملي كند. نمي‌توان هم‌اكنون برنامه‌ها را مطرح كرد زيرا ممكن است بعضي از اين برنامه‌ها توسط ساير اعضا مورد موافقت قرار نگيرد.

وي افزود: در خصوص اولويت‌هاي كار در شهر اهواز با توجه به اين‌كه مشكلات موجود در شهر تنها در حوزه كار شهرداري نيست، مشكلات بايد با تعامل با همه ارگان‌ها و سازمان‌ها حل شوند. هم‌اكنون مشكل اصلي شهر اهواز فاضلاب است كه اين مشكل در حوزه كار شهرداري نيست ولي شورا مي‌تواند با ايجاد تعامل و همكاري با ساير ارگان‌ها و مجموعه آب و فاضلاب، اين مشكل را حل كند.

صالح‌پور گفت: شورا نهادي است كه بين مردم و دولت عمل مي‌كند و با پيگيري‌هاي مستمر بايد مشكلات را حل كند.

عضو منتخب شوراي شهر اهواز تصريح كرد: از ديگر مواردي كه بايد رسيدگي شوند، مي‌توان به گسترش فضاي سبز، پارك‌ها، همسطح سازي سطوح شهري، ايجاد شرايط براي تلطيف هوا، ايجاد فضاي فرهنگي، فرهنگسراها و آموزش شهروندي و نوسازي بافت‌هاي فرسوده اشاره كرد.

وي با اشاره به تصويب بودجه و برنامه سال 92 شهرداري اهواز، گفت: بودجه سال 92 شهرداري در نبود شوراي شهر و با حضور قائم مقام شوراي شهر به تصويب رسيده است و اكنون شورا تنها مي‌تواند مقداري تغييرات در برنامه به وجود آورد و در مجموع، در سال جاري طبق بودجه و برنامه تدوين و تصويب شده حركت مي‌كنيم.

صالح‌پور افزود: در كار، همدلي و آرامش نياز است و با تركيب موجود در شوراي شهر اهواز پيش‌بيني نمي‌شود كه مشكل خاصي به وجود آيد و اكنون شرايط براي ارايه خدمات كه حق مردم است، مهيا است.

وي ادامه داد: جذب سرمايه پايدار براي شهرداري و استفاده از سرمايه خصوصي، در برنامه‌هاي شوراي شهر جديد قرار دارد؛ همكاري و تشويق و ايجاد رغبت براي استفاده از سرمايه‌هاي درون جامعه نيز جزو برنامه‌هاي شورا است تا شهرداري بتواند به درآمدهاي پايدار دست يابد.

عضو منتخب شوراي شهر چهارم اهواز بيان كرد: شوراي شهر براي انتخاب شهردار جديد اهواز، هنوز بر گزينه خاصي بحث نكرده است. اهداف مشترك است كه انسان‌ها را به هم نزديك مي‌كند؛ بنابراين سعي مي‌شود سالم‌ترين فردي كه اهل تعامل با شورا باشد براي سمت شهرداري اهواز انتخاب شود.

 

وي تصريح كرد: شهردار خوب، توانمند، سالم و اهل تعامل با شورا مدنظر ما است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار