اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
گزارش شوشان از اولین روز سفر معاون اول رییس جمهور به خوزستان / افتتاح کارخانه فولاد شادگان / جهانگیری: خوزستان قلب تپنده ایران است / هر ایرانی در هر نقطه‌ای از ایران باشد به نوعی خوزستان را خانه خودش می‌داند / اگر نیاز باشد ده ها بار به خوزستان بیاییم حتما خواهیم آمد / شادگان باید به یک قطب مهم صنعت ایران تبدیل شود
جهانگیری: امیدواریم با مجموعه منابعی که اختصاص پیدا کرده هر روز شاهد برطرف شدن همه محرومیت ها باشیم.
به گزارش شوشان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح کارخانه فولاد شادگان گفت: خوزستان دژ بسیار مستحکم ایران است، خوزستان مرکز صنعت، مرکز انرژی، مرکز کشاورزی و مرکز آب ایران است، خوزستان همه چیز ایران است.

 وی با بیان این که خوزستان قلب تپنده ایران است گفت: هر ایرانی در هر نقطه‌ای از ایران باشد به نوعی خوزستان را خانه خودش می‌داند، خیلی از ما یک یا چند برادر، فرزند و یا آشنای دیگری داریم که خونی بر سرزمین خوزستان ریخته است.


جهانگیری بر رسیدگی به مسائل و مشکلات خوزستان تاکید کرد و گفت: ما باید حتما به مسائل خوزستان بصورت جدی بپردازیم، بنده حداقل هر سال بیشتر از دو بار به خوزستان آمده‌م و اینطور هم نبوده که صبح آمدم ظهر بگردم بلکه هر وقت آمده‌ام یک شب یا دو شب هم مانده‌ام.

وی در ادامه به توانمندی های کشور در بخش فولاد شادگان اشاره کرد و گفت: باید به همه مهندسین عزیز دست مریزاد و خسته نباشیدگفت، این توانمندی، توانمندی بزرگی است و در تحریم ها این توانمندی ثبت شده و ما می‌توانیم کارهای بزرگی برای توسعه ایران انجام دهیم، بعضی‌ها عادت کرده‌اند توانمندی‌ کشور را کوچک نشان دهند، کشور توان بسیار خوبی دارد، پتانسیل بسیار بالایی دارد و حرکت عظیمی برای توسعه کشور راه افتاده است.

معاون اول رییس جمهور اذعان داشت: اگر نیاز باشد که ده ها بار به خوزستان بیاییم حتما خواهیم آمد.


وی از برطرف کردن محرومیت‌ها ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: در خوزستان بعضی شهرستان‌ها از محرومیت بیشتری برخوردارند، بعضی جاها امکانات و منابع کمتری دارند و ما امیدواریم با مجموعه منابعی که اختصاص پیدا کرده هر روز شاهد برطرف شدن همه محرومیت ها باشیم و شادگان هم به آن جایگاهی که شایسته است برسد.

جهانگیری در پایان به توسعه شهر شادگان اشاره کرد و گفت: امیدوار هستم فولاد شادگان توسعه و رشد پیدا کند، محصولات شادگان با مُهر شادگان در سر تا سر دنیا عرضه شود و در واقع شادگان باید به یک قطب مهم صنعت ایران تبدیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار