اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۲

شوشان : رئیس ستاد انتخابات خوزستان از تایید قطعی و نهایی صحت انتخابات شوراها در بیش از 20 شهرستان خبر داد.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اعتراضات واصله از سوی هیأت نظارت بر انتخابات شوراها و بر اساس قانون در حال بررسی است و رسیدگی به بسیاری از موارد این اعتراض‌ها به پایان رسیده است.

وی افزود: کلانشهر اهواز و همچنین آبادان از جمله شهرهایی هستند که صحت انتخابات شوراها در آنها تأیید شده است. در شهرستان‌های دیگر نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

صحت انتخابات آبادان در حالیست که روزنامه کیهان در شماره روز سه شنبه (یازدهم تیر) از اعتراض 30 نامزد انتخابات به روند برگزاری انتخابات شورای شهر خبر داد.

کیهان نوشته است: «30 نفر از نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر آبادان نسبت به روند برگزاری انتخابات شورای شهر معترض بوده و خواهان رسیدگی به این اعتراضات در چارچوب قانون هستند.

براساس این گزارش، این افراد مدعی هستند که با وجود پیگیری‌ها از طریق هیئت اجرایی و هیئت نظارت این شهرستان و با گذشت 2 هفته از برگزاری انتخابات، تاکنون مراجع مذکور حاضر به رفع اشکالات و شبهات مطرح شده نبوده‌اند.

از جمله دلایل این افراد این است که در روز انتخابات خرید و فروش رای صورت گرفته است و عده‌ای از مردم به صحت این ادعا شهادت داده‌اند و چندین نفر افراد متخلف انتخاباتی در این زمینه نیز توسط مراجع امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند.

این کاندیداهای معترض همچنین عنوان کرده‌اند به دلیل خواب‌آلودگی و خستگی کارگزاران انتخاباتی در شعب اخذ رای، این افراد در شمارش آرا مشارکت کامل نداشته‌اند و از نمایندگان کاندیداها برای شمارش آرا استفاده شده است.

 

این افراد با ادعای موارد مذکور، خواستار رفع شبهات و اعلام ارتباط دستگیرشدگان با راه‌یافتگان به شورای اسلامی شهر آبادان و بازشماری 10 درصد از صندوق‌های رای با حضور کاندیداهای معترض هستند.»


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار