شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۷

روزنامه ایران در شماره چهارشنبه 12 تیرماه خود نوشت: زورگیران گرز به دست در تاریکی شامگاهی کوچه پس کوچه‌های آبادان قدرت‌نمایی می‌کنند.

ساعت 12 شب علی رنجکش، خبرنگار حوادث در شهرستان آبادان، از خانه نامزدش قصد بازگشت به خانه‌شان در منطقه کوی کارگر آبادان داشت که مورد تهاجم 3 مرد خشن و موتورسوار قرار گرفت، مهاجمان بلافاصله از موتور پیاده شده و با علی درگیر شده‌اند یکی از آنها با سر ضربه‌ای به صورتش زد و دیگری، با جسم سنگینی به پشت سر وی ضربه محکمی‌وارد کرد. درگیری این سه دزد با علی ادامه پیدا کرد که ناگهان دوستش عباس که یکی از کشتی گیران استان خوزستان و جوانی نیرومند است در حال گذر از همان خیابان با دیدن صحنه سرقت، از خودرواش پیاده شد و با استفاده از قفل فرمان خودرویش به سمت دزدان حمله کرد. عباس تا نیمه راه آنها را تعقیب کرد اما دزدان با استفاده از تاریکی شب توانستند فرار کنند یکی از دزدان که قمه در دست داشت چندین بار قمه را به نزدیکی صورت علی آورده و قصد زخمی‌کردن وی را داشت. علی به شوک گفت: روشنایی این منطقه کاملاً نامناسب است و سرقت در این منطقه بسیار اتفاق می‌افتد و به خاطر ساخت و ساز کلانتری 13 شهری آبادان که درگیری در حوزه استحفاظیه آن رخ داد محل کلانتری در حوزه استحفاظیه کلانتری 16 و گشت این کلانتری به ندرت در منطقه دیده می‌شود.

گفته‌های مرد کشتی‌گیر

عباس دولتشاهی که یکی از جوانان غیرتمند لرستانی است. درخصوص کمک به دوستش گفت: من 15 سال است که با علی دوست صمیمی‌هستم و از کودکی با هم در یک محله بزرگ شده‌ایم، نمی‌توانستم ببینم 3 دزد با نامردی به جان وی افتاده‌اند. آن‌ها اینقدر وحشیانه قمه به طرف علی پرتاب می‌کردند که اگر من به کمکش نمی‌رفتم شاید سرنوشت بدتری برایش رقم می‌خورد. هرچند علی خودش هم رزمی‌کار است ولی من به کمک وی رفتم چون آنها با قمه بودند و علی دست خالی بود.

حمله در کارون‌آبادان

شب دوشنبه جواد که در حال رفتن به خانه‌شان در منطقه کارون آبادان بود مورد تهاجم 3 مرد موتورسوار قرار گرفت. جواد به شوک گفت: بعد از کار در حال رفتن به خانه بودم که سه ناشناس به من حمله کردند و با گرز به سرم ضربه محکمی کوبیدند آن‌ها قصد داشتند موبایلم را سرقت کنند همان لحظه از هوش رفتم انگار مهاجمان که از موتورشان پیاده شده بودند و قصد سرقت داشتند با دیدن نگهبان محله و چند رهگذر که این صحنه را دیده بودند پا به فرار گذاشتند و سپس بعد از چند دقیقه گشت کلانتری 15 شهر آبادان در محل حاضر شدند و من چون مشخصاتی از آن‌ها نداشتن و چیزی را به یاد نمی‌آوردم، نتوانستم هیچ کمکی برای دستگیری آنان به پلیس کنم. مأموران در این مرحله به تحقیق از نگهبان محله پرداختند و شنیدند 2 شب پیش از این حادثه همین موتورسواران به یک پیرمرد نیز حمله‌ور شده بودند و همه دار و ندارش را به سرقت برده‌اند.

پرونده در شورای تأمین

 

فرماندار ویژه شهر و معاون استاندار ایلخاص‌زاده که ریاست شورای تأمین را نیز عهده‌دار است به شوک گفت: درخصوص زورگیری‌های درون شهری گزارشاتی به ما مخابره شده است که بلافاصله جلسه اضطراری شورای تأمین برگزار کردیم و موارد امنیتی را در جلسه گفته و موارد پیشگیری از جرائم خشن را در دستور کار جلسه شورای تأمین قرار دادیم.بنابر این گزارش امید است رئیس پلیس آبادان اقدامات پیشگیرانه را در این خصوص انجام دهند و با دزدان خشن در سطح شهر قاطعانه برخورد کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار