اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
بازیگر تلویزیون و سینما گفت: به زودی قرار است با رامبد جوان مذاکره کنم اما تا امروز در زمینه همکاری با فصل جدید خندوانه با من صحبتی نشده است.

خبرگزاری میزان: امیر کربلایی زاده درباره همکاری در سری جدید برنامه "خندوانه" گفت: به زودی قرار است با رامبد جوان مذاکره کنم اما تا امروز در زمینه همکاری با فصل جدید خندوانه با من صحبتی نشده است.


وی افزود: اگر از من بخواهند که در سری جدید "برنامه خندوانه" حضور داشته باشم می پذیرم. با توجه به این که در مسافرت و اجرای برنامه بودم از جزئیات سری جدید و زمان ضبط آن اطلاعی ندارم.

این بازیگر درباره شکل اجرای سری جدید برنامه خندوانه اظهار کرد: شکل و یا فرم جدید اجرای برنامه را نمی دانم و این روزها زیاد با رامبد در ارتباط نبودم زیرا وی این روزها برای فیلم "نگار" در خارج از کشور است.

کربلایی زاده درباره مسافرت های خود و رامبد جوان خاطرنشان کرد: به درخواست باشگاه ایرانیان در امارات برای ایرانیان مقیم این کشور اجرای استند آپ کمدی داشتم که با استقبال خوبی روبرو شد و مخاطبان نیز دوست داشتند. رامبد جوان نیز در نزدیک به 10 کشور "نگار" را روی پرده اکران دارد و در تور اکران های خارجی این فیلم به سر می برد.


گفتنی است؛ در روزهای گذشته امیر کربلایی زاده  با یکی از رسانه ها خبر از شروع تولید سری جدید این برنامه از اسفندماه و حضور خود در این برنامه داده بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار