اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
"دینا بو معرف" دانش آموز خانه ی ریاضی خرمشهر، به مقام نایب قهرمانی مسابقه حساب ذهنی با چرتکه در سطح ELE A (المنتری ا ) رسید

شوشان خرمشهر:بعد از شنیدن خبر موفقیت دانش اموز خرمشهری دینا بومعرف،گفتگویی با جناب اقای خباری موسس خانه ریاضی و خانم فریسات مدیر مدرسه ی دینا داشتیم که ماحصل آن را در گزارش تهیه شده خواهید خواند.


خباری مدیر و مؤسس خانه ی ریاضی خرمشهر:
 دینا پس از نمایش خیره کننده و نایب قهرمانی در کشور  ، دیروز یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۹۶ در بیست و دومین مسابقات جهانی چرتکه ژاپنی سوربان UCMAS که در کشور مالزی برگزار شد ،  همه حاضرین را شیفته هوش ، دقت و تمرکز خود کرد و در نهایت با شایستگی نایب قهرمان جهان شد .
این نابغه همراه تیم منتخب ایران با  ۲۲۰۰ شرکت کننده از ۳۵ کشور مسابقه داده است .
دینا بو معرف قهرمان،تعداد 2000 جمع و تفریق بین اعداد را در 8 دقیقه انجام داده است.
" خانه ریاضی خرمشهر" در چند سال اخیر استعدادهای زیادی را در دو شهر آبادان و خرمشهر کشف و به جامعه علمی و آموزشی معرفی کرده است .
در سال گذشته نیز " امیر محمد محمدیان " نابغه دیگر خرمشهری به بالاترین درجه علمی جهان رسید و قهرمان قهرمانان جهان شد .

خانم فریسات مدیر مدرسه ی دینا با تاکید بر هوش و استعداد و نبوغ ذاتی دینا،شرکت در کلاسهای خانه ی ریاضی و فراهم کردن محیط مناسب اموزشی مدرسه را در پیشرفت دینا موثر دانست و گفت "در مدرسه شرایط محیطی را به گونه ای فراهم کردیم که بومعرف با آرامش روحی بتواند به تمرینات خانه ی ریاضی و فعالیت های برنامه ریزی شده ی مدرسه بپردازد."
خانم فریسات به حمایت،همراهی و پشتیبانی خانواده ی دینا که با وجود شرایط بسیار سخت اقتصادی از هدایت اموزشی دینا و فرستادن او به کلاسهای خانه ریاضی و تهیه ی امکانات مورد نیازش غافل نشدند اشاره کرد.

شوشان خرمشهر ضمن تبریک به دینای عزیز،خانواده ی دینا،مدیر و آموزگار و پرسنل مدرسه و آموزش و پرورش و مردم خرمشهر،مسئولین خانه ی ریاضی،امید دارد با هماهنگی مدارس،خانواده دانش اموزان  و اداره ی آ.پ و همکاری مسئولین شهر، ورای هر گونه دیدگاه سیاسی بیش از پیش شاهد شکوفایی استعداد و توانایی فرزندان شهرمان باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار