اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
معاون وزیر آموزش و پرورش در اهواز:
معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: توسعه آموزش و پرورش در گرو توجه به مشارکت مردم در امر آموزش است و موفقیت آموزش و پرورش تنها با کمک های دولتی محقق نمی‌شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان مجتبی زینی وند عصر امروز ۲۴ آذر ماه ۹۶ در همایش سراسری کارشناسی مسئولان و موسسان مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در دنیای امروز رکن اساسی توسعه نیروی انسانی کارآمد است. هر کشوری که به توسعه نیروی انسانی خود توجه کنند از لحاظ اقتصادی اجتماعی فرهنگی و علمی به پیشرفت‌های شایانی دست پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی متخصص و کارآزموده محور تولید ثروت ملی است، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی می تواند نقش موثری در تربیت نیروی انسانی متخصص که محور توسعه پایدار است داشته باشد.

زینی وند ادامه داد: آموزش و پرورش دولت محور نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد به همین منظور استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی در قالب مراکز غیردولتی مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش کشور در حوزه توسعه مشارکت های مردمی است.

رئیس سازمان مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مراکز غیر دولتی در کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش نقش مهمی دارند خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان برتر و  نخبه در حوزه های علمی فرهنگی پرورشی نشان از این دارد که دغدغه موسسان مراکز غیردولتی ارتقای شاخص‌های کیفی آموزشی و پرورشی دانش آموزان است.

وی در پایان یادآور شد: تربیت نسلی پرتلاش، متفکر، خداشناس، معتقد و خلاق در مدارس غیردولتی به عنوان یک اصل دنبال می شود که این امر تنها با هدایت و راهبری موسسان این مراکز محقق می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار