اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
نمایده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش :
الباجی: توجه به امر اشتغال و به کار گیری نیروهای جدید در آموزش و پرورش خوزستان ستودنی است.
شوشان: جواد كاظم نسب الباجي در جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: انتظار مردم خوزستان از وزير اموزش و پرورش كه رسالت تعليم و تربيت را در دست دارد بيشتر از بقيه مسئولين است.

وی افزود: امروز در مناطقي حتي در شهر اهواز مدارس ابتدايي وجود ندارد و اين به اعتبار كم وزارتي مربوط است. مدارس شبانه روزي و مدارس حرفه اي در برخي شهرها وحود ندارد و معلمان ما فاقد فضاهاي تفريحي و ورزشي هستند. 

الباجی با اشاره به استخدام های اخیر صورت گرفته در آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: از استخدام هايي كه در اموزش و پرورش صورت گرفت تشكر ميكنم چون بخشي از مشكل اشتغال حل شد اما تخصص را هم بايد مورد نظر گرفت. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد:  باید تلاش شود از نیروی انسانی توانمند و با تجربه در مناطق محروم استفاده شود. در این مناطق نبايد سرباز معلم فرستاد بلكه بايد از معلمين حرفه اي استفاده شود تا دانش اموزان مناطق  محروم آموزش های کافی دریافت کنند. 

وی در پایان گفت: در برخي مناطق ما كه در كنار چاه هاي نفت هستند بي سوادي و بيكاري وجود دارد و انتظار داريم اين معضل رفع شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
comment
0
0
comment واقعا نم شایسته تقدیرن....جام طلا حقشونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار