اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
شوشان خرمشهر:قصد داریم وضعیت کلی تیم های حاضر در گروه G جام جهانی را بررسی نموده و نقطه نظراتی را خدمتتان مطرح نماییم.
در این گروه 2 تیم اروپایی بلژیک و انگلیس حضور دارند. تونس از شمال افریقا پای به این رقابت ها می گذارد و پاناما هم از آن سوی جهان یعنی قاره امریکا خویش را به روسیه رسانده است.
انگلیس پس از قهرمانی در سال 1966 میلادی، در تمامی ادوار جام های جهانی بعدی و تا به امروز که 61 سال می گذرد، از دید کارشناسان همواره جزو مدعیان صعود به مراحل بالاتر و چه بسا قهرمانی محسوب می شده، اما هیچ گاه آنچنان آش دهان سوزی نبوده و بالا بودن سطح لیگ برترش که عمدتا بازیکنان و مربیان نخبه خارجی آن را قبضه نموده اند کمک شایانی به فوتبال ملی این کشور نکرده و معمولا در خوشبینانه ترین حالت تا یک چهارم نهایی بالا آمده اند. این بار نیز به احتمال فراوان از گروهشان صعود نمایند، اما هیچ تضمینی برای حضور آنان در مراحل بالاتر از یک هشتم نهایی وجود ندارد.
از طرفی بلژیکی در این گروه حضور دارد که با تکیه بر مربیان و بازیکنان جوان و نگرشی جدید به فلسفه فوتبال، مجددا نام خویش را در اروپا بر سر زبانها انداخته و قصد دارد حضوری آبرومند همراه با صعود را داشته باشد.
از سویی دیگر صحیح است که پاناما سابقه درخشان و قدرت برزیل، آرژانتین، شیلی و کلمبیا را نداشته و ندارد، اما بعلت اینکه ذات فوتبال تکنیکی و منحصر به فرد امریکای جنوبی و مرکزی در رگهای آنان جاریست، میبایست از این تیم ترسید و نبایست انگلیس این تیم را دستکم بگیرد.
دگر تیم این گروه تونس تیم قدرتمند شمال افریقاست که پرچم قرمزرنگش بزرگترین علامت جهت شناخت این کشور می باشد.
تونس بعلت همسایگی با اروپا بنظر می رسد سبک فوتبالی نزدیک به فرانسه داشته و بعلت قدرت بدنی فراوان و اینکه جزو تیم های چغر قاره سیاه محسوب می شود، احتمالا حرف های زیادی برای گفتن داشته و حتی امید به خلق شگفتی داشته باشد.
اما در ارزیابی کلی این گروه می توان گفت که گروهی تقریبا هم تراز و متعادل بوده، تیم های این گروه اختلاف سطح چندانی با یکدیگر نداشته و اگر دیدید پاناما و تونس صعود کردند و انگلیس حذف شد اصلا تعجب نکنید.

نویسنده:محسن بابادی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار