اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
سرپرست فرمانداری اهواز در خصوص موضوع تخریب برخی از منازل منطقه "چهارصد دستگاه" به علت تجمع معتادان متجاهر و عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و یا وجود مراکز فساد گفت: مالکان منازلی که هیچ تخلفی نداشته‌اند، بابت تخریب منازل خود، هیچ نگرانی نداشته باشند.
  نبی‌الله خون میرزایی در خصوص تخریب برخی از منازل منطقه چهارصد دستگاه اظهار کرد: آن دسته از منازل چهارصد دستگاه که در پهنه خطر قرار دارد و یا جزو سکونتگاه‌های غیررسمی محسوب می‌شوند، قبلا اخطار ماده 5 یا ماده 100 را دریافت کرده‌اند که کار تخریب و جابه‌جایی این منازل به ستاد سکونتگاه‌های غیررسمی مربوط است. 
  
وی ادامه داد: اما منازلی که محل تجمع معتادان متجاهر و یا جزو مراکز مفاسد و یا فروش مواد مخدر باشند، توسط نیروی انتظامی شناسایی و تخریب می‌شوند و برخوردارهای لازم با صاحبان این منازل یا مالکان آنها صورت می‌گیرد. 
  
سرپرست فرمانداری اهواز عنوان کرد: تعدادی از منازل ابتدای کوی آل‌صافی به دلیل تجمع معتادان متجاهر و یا بحث فساد و توزیع مواد مخدر تخریب شدند اما شهروندانی که تخلف نکرده باشند، یعنی منازل خود را در اختیار معتادان متجاهر و یا عوامل فساد و فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر قرار نداده‌اند، نباید نگرانی داشته باشند. 
  
خون‌ میرزایی ادامه داد: قبلا اخطارهای لازم به آن دسته از کسانی که منازل خود را در اختیار عوامل توزیع و فروش مواد مخدر، معتادان متجاهر و یا عاملان فساد قرار داده‌اند، داده شده است که هر چه زودتر نسبت  به بازپس‌گیری منازل خود از این افراد اقدام کنند. 
  
به گزارش  ایسنا؛ در هفته گذشته جمعی از اهالی کوی چهارصد دستگاه اهواز، با تجمع در برابر فرمانداری اهواز نسبت به تخریب منازل خود اعتراض کردند. در این زمینه یک شهروند اهوازی که مالک یک منزل در خیابان شهید مصطفی خمینی بود، به ایسنا گفت: خانه من نه روی کوه و یا تپه است و نه فرسوده است. اما گفته‌اند که ظرف 10 روز دیگر منازل ما تخریب می‌شود. 
  
وی ادامه داد: دلیل دقیق تخریب خانه‌ها را نمی‌دانم. اما ظاهرا بحث معتادان و مواد مخدر را بهانه کرده‌اند. اما هیچ صحبتی از اینکه تکلیف ما پس از تخریب خانه‌ها و سرپناهمان چه می‌شود، نشنیده‌ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار