اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
ما یکشنبه با حضور آقای افراشته، معاون رئیس مجلس، به موضوع میزان حقوق نمایندگان اشاره و اعتراض کردیم که چرا نماینده حق مأموریت و اضافه‌کار نمی‌گیرد، پاسخ آن بود که به‌جای رساندن حقوق نمایندگان به سقف دریافتی وزرا، مزایای غیرمستقیم دیگری مانند مبالغی در قالب اعیاد مختلف می‌دهیم، این موضوع هم واکنش اعتراضی ما را به‌دنبال داشت، زیرا با این مبالغ باز هم حقوقمان به میزان مندرج در قانون و هم‌تراز با وزرا نیست، گفتیم این مزایا را نمی‌خواهیم و می‌خواهیم حقوق اصلی‌مان داده شود

سرویس اقتصادی فردا: افزایش حقوق نمایندگان مجلس و همچنیین مزایای دریافتی آن ها در رسانه ها و بین مردم جنجال به پا کرده است.
 
لطفی نماینده مجلس در این باره گفته است«..مثلا نمایندگان تهران که مربوط به پنج شهرستان هستند، ماهانه ۱۰ میلیون تومان برای هزینه دفتر می‌گیرند که سقف تعیین‌شده نیز هست. البته این علاوه بر حقوق ماهانه هفت میلیون تومانی است». 

او درباره هزینه ایاب و ذهاب نمایندگان، گفت: «مجلس برای هزینه ایاب و ذهاب و تلفن، ماهانه یک‌میلیون‌و ۲۰۰ هزار تومان به نمایندگان می‌دهد. برای خانه در همان سال اول مجلس ۲۰۰ میلیون وام و برای ماشین ۶۰ میلیون وام دادند که اقساط آن ماهانه از حقوق نمایندگان کم می‌شود». نماینده رزن با تأکید بر اینکه حقوق و مزایای نمایندگان حتی به‌اندازه یک مدیر کل دولتی هم نیست، گفت: «حقوق ما حتی به‌اندازه مدیر کل منابع انسانی مجلس هم نیست».‌
 دریافتی ماهانه نمایندگان مجلس
پرداخت مزایایی نجومی به نمایندگان مجلس

پرداخت مزایایی نجومی به نمایندگان مجلس

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه روز گذشته این کمیسیون با حضور افراشته، معاون اجرائی رئیس مجلس، به بررسی میزان دریافتی حقوق نمایندگان پرداخت، گفت: ما یکشنبه با حضور آقای افراشته، معاون رئیس مجلس، به موضوع میزان حقوق نمایندگان اشاره و اعتراض کردیم که چرا نماینده حق مأموریت و اضافه‌کار نمی‌گیرد، پاسخ آن بود که به‌جای رساندن حقوق نمایندگان به سقف دریافتی وزرا، مزایای غیرمستقیم دیگری مانند مبالغی در قالب اعیاد مختلف می‌دهیم، این موضوع هم واکنش اعتراضی ما را به‌دنبال داشت، زیرا با این مبالغ باز هم حقوقمان به میزان مندرج در قانون و هم‌تراز با وزرا نیست، گفتیم این مزایا را نمی‌خواهیم و می‌خواهیم حقوق اصلی‌مان داده شود».

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار