شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

شب دوم و آخر كنسرت موسيقي شهرام شكوهي در سالن ورزشي هلال احمر اهواز (پنج‌شنبه 13 تير 91) برگزار شد.

اين كنسرت كه قرار بودم دوم و سوم تير 92 در تالار مهر اهواز برگزار شد به دلايل نامعلومي برگزاري آن در تالا مهر لغو و به 12 و 13 تير 92 در سالن ورزشي هلال احمر موكول شد.

اين كنسرت با تاخير چند دقيقه‌اي به دليل قطعي برق سالن منطقه شروع شد و با توجه به اين كه هواي اهواز بسيار گرم بود خستگي در چهره حاضران ديده مي‌شد.

در ابتداي اين كنسرت ناصر مدني، مدير شركت فرهنگي و هنري "هم‌آواي نگين"، كه برگزاركننده اين كنسرت است از حضور پرشور مردم در اين دو شب و استقبال گسترده آن‌ها و مساعدت و همكاري دستگاه هاي ذيربط تقدير و تشكر كرد و براي حاضران شب خوب و به ياد ماندني آرزو كرد.

او همچنين از سختي‌هاي برگزاري كنسرت شهرام شكوهي در اين مكان گفت و از مسؤولاني كه با وي براي بهتر برگزار كردن كنسرت همكاري كرده‌اند، تشكر كرد.

سپس شهرام شكوهي و اعضاي گروه‌اش به روي صحنه آمدند و پس از خوش آمد گويي به حاضران كنسرت خود را با ترانه "دل ديوونه" شروع كرد. هنوز "دل ديوونه" به پايان نرسيده بودكه برق سالن قطع و اجراي كنسرت متوقف شد.

پس از وقفه كوتاه چند دقيقه‌اي و آمدن دوباره برق شكوهي به روی صحنه برگشت و اتفاقات اين چنيني را نمك اين گونه برنامه‌ها دانست و بار ديگر ترانه "دل ديوونه" را از اول خواند.

شهرام شكوهي پس از خواندن اين ترانه به حاضران در سالن گفت: به عشق جنوبي‌ها و مردم خونگرم اهواز و اصالت نيمه جنوبي‌ام ترانه "مه‌گل" را با لهجه شيرازي مي‌خوانم.

اين خواننده در ادامه گفت: من قرار بود 29 فروردين براي اجراي كنسرت به اهواز بيايم كه بنا به دلايلي نشد و آن موقع كنسرتي را برگزار كنيم ولي به اين زمان موكول شد. اكنون هم با وجود اين كه دو روز پيش به علت مشكل قلبي از بيمارستان مرخص شدم، نمي‌شد نيايم و شرمنده مردم اهواز شوم.

سپس ترانه "هوس" را با همراهي حاضران در سالن اجرا كرد و پس از آن ترانه "دلبري از تو" و ترانه "دل خونه" را با همراهي حاضران در اين كنسرت اجرا كرد.

شكوهي با اداي احترام به هنرمندان و ورزشكاران اظهار كرد: من احترام زيادي براي تيم دوست داشتني شهر شما يعني فولاد خوزستان قايل‌ام و از اين كه اين تيم نتايج بسيار خوبي را گرفته بسيار خوشحالم و اين را هم مي‌دانم كه اهواز خانه دوم استقلالي‌ها است.

وي ادامه داد: پس به افتخار فولاد خوزستان، استقلال تهران و بچه‌هاي تيم ملي فوتبال ايران كه گل كاشتند و نيز تيم ملي واليبال همه آن‌ها را تشويق كنيد و اين ترانه را به آن‌ها تقديم مي‌كنم.

شهرام شكوهي در اين قسمت ترانه "مدارا" را با در خواست بسياري از حاضران در سالن اجرا كرد كه با استقبال حاضران مواجه شد. ترانه «اسيري» پايان‌بخش كنسرت شكوهي در اهواز بود.

از نكات درخور توجه اين كنسرت برقراري نظم توسط شركت فرهنگي و هنري "هم آواي نگين" با مديريت ناصر مدني به رغم نامناسب و نامطلوب بودن سالن براي اجرا بود.

گفتني است كه نبود امكانات و سالن مناسب براي اجراي كنسرت در كلانشهر اهواز كنسرت‌گذاران خوزستاني را با مشكلات بي‌شماري مواجه كرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار