شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آّبادان گفت: استعفای خود را پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت، تقدیم ریاست هیات مدیره کردم و از این باشگاه جدا شدم.
علی عیسی‌زاده پس از برتری تیمش مقابل تیم پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با بیان اینکه بازی خوبی مقابل قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر برگزار کردیم، به ایرنا گفت: درست هفت روز قبل در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خوردیم اما امروز این تیم را درجام حذفی شکست دادیم و راهی مرحله بعدی شدیم.

وی افزود: البته برد امروز ما لطمه‌ای به تیم بزرگ پرسپولیس وارد نمی‌کند، سرخ‌پوشان تیمی منسجم و برخوردار ازکادر فنی مجرب هستند.

به گفته وی بازیکنان پرسپولیس درایران در زمره بهترین بازیکنان حال حاضر ایران بوده و حتی می‌توان مدعی شد این بازیکنان در ترکیب تیم‌شان فراتر از آسیا نیز فوتبال بازی می‌کنند. مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: به هرحال سرنوشت اینگونه بود که ما درجام حذفی این تیم را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شویم.

عیسی‌زاده درعین حال معتقد است که تیمش توان صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها و کسب عنوان قهرمانی را دارد. وی به دیدار بعدی صنعت نفت با برنده دیدار تیم‌های استقلال تهران و ایرانجوان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: از آن‌جا که بخت ما برای کسب عنوان میزبانی در دیدار مرحله بعد بسیار بالاست، برایمان فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی کنیم. تنها امیدواریم با تلاش کادر فنی، بازیکنان و حمایت هواداران از مرحله بعد نیز به سلامت عبور کرده و راهی فینال این رقابت ها شویم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره دیدار نهایی این رقابت‌ها نیز عنوان کرد: از آنجا که دیدار نهایی این رقابت‌ها درخرمشهر برگزار خواهد شد، باز هم ما میزبان بوده و کسب عنوان قهرمانی برای صنعت نفت آسان تر از گذشته خواهد شد.

عیسی زاده در پاسخ به این پرسش که چرا با این شرایط و احتمال زیاد کسب عنوان قهرمانی از سمت خود دراین باشگاه استعفا کردید، گفت: به لحاظ جسمانی وضعیت خوبی ندارم، امروز پس از حضور در سازمان لیگ حالم بد شد و به بیمارستان رفتم.

وی ادامه داد: در بیمارستان با زدن سه سرم و آمپول سرپا شده و توانستم به زور بازی را تماشا کنم.

عیسی زاده تاکید کرد: بیماری‌ام جدی است و بنا بر دستور پزشکان درصورت باقی ماندن دراین پست که استرس‌زاست، خطر برایم وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: برهمین اساس، پس از دیدار امروز تیم باشگاهم با پرسپولیس استعفای کتبی خود را تقدیم مسئولان تیم کرده و از این باشگاه به طور رسمی کناره‌گیری کردم.

وی در خاتمه گفت: آخرین کارم برای این باشگاه حضور در سازمان لیگ و ثبت رسمی قرارداد طالب ریکانی بود که خوشبختانه این مهم انجام و او توانست برای صنعت نفت امروز به میدان برود.


/خوزستان اسپورت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار