شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹

شب اول كنسرت شهرام شكوهي چهارشنبه (12 تير 92) در سالن ورزشي هلال‌ احمر اهواز برگزار شد.

اين كنسرت كه قرار بودم دوم و سوم تير 92 در تالار مهر اهواز برگزار شد به دلايل نامعلومي برگزاري آن در تالا مهر لغو و به 12 و 13 تير 92 در سالن ورزشي هلال احمر موكول شد.

در ابتداي اين كنسرت ناصر مدني، مدير شركت فرهنگي و هنري "هم‌آواي نگين"، كه برگزاركننده اين كنسرت است از حضور پرشور مردم و استقبال آن‌ها تشكر كرد و به آن‌ها خير مقدم گفت.

او همچنين از سختي‌هاي برگزاري كنسرت شهرام شكوهي در اين مكان گفت و از مسؤولاني كه با وي براي بهتر برگزار كردن كنسرت همكاري كرده‌اند، تشكر كرد.

سپس شهرام شكوهي با ترانه "دل ديوونه" و در ميان تشويق و استقبال پرشور حاضران در سالن به روي صحنه آمد و كنسرت خود را شروع كرد.

شهرام شكوهي پس از خواندن چند ترانه به حاضران در سالن گفت: من عمل قلب داشتم و همين ديروز از بيمارستان مرخص شدم و از شما پوزش مي‌طلبم اگر صدايم ياري نمي‌كند.

پس از آن شكوهي از حاضران خواست تا او را براي خواندن ترانه "دلبري از تو" همراهي كنند كه با استقبال و هم‌خواني مردم اين ترانه اجرا شد.

اين خواننده همچنين با درخواست بسيار حاضران در سالن براي خواندن آهنگ "مدارا" مواجه شد كه او گفت اين آهنگ را هم در زمان خودش اجرا مي‌كند.

سپس مشغول اجراي آهنگ بعدي‌اش بود كه در پايان اجراي ترانه عارضه قلبي او شدت گرفت و با سرعت و سراسيمه صحنه را ترك كرد و به پشت صحنه رفت. سكوت عجيبي سالن را فراگرفت. همه ساكت و نگران وضعيت اين خواننده بودند.

در اين ميان و پس از وقفه پيش‌ آمده نماهنگي در سالن پخش شد كه شامل مصاحبه‌اي با شهرام شكوهي بود. او در اين كليپ از كارها و آثارش گفت و سپس از ترانه‌اي گفت كه آن را به روح يحيي كاشانيان، پدر اميرحسين كاشانيان، يكي از اعضاي گروه نوازندگي‌اش، تقديم كرده بود. او گفت كه اين ترانه را براي او سروده و آن را به روح اين زنده‌ياد تقديم كرده است. در پايان نماهنگ، شكوهي از آثار ديگرش گفت و مختصري از كارهايش پخش شد.

پس از پايان كليپ و وقفه چند دقيقه‌اي اعضاي گروه دوباره روي صحنه حاضر شدند. شهرام شكوهي پس از بازگشت گفت: من نمي‌خواهم تملق كنم و قصد بهانه آوردن ندارم. از مردم مي‌خواهم كه آن را حمل بر تملق نگذارند ولي پزشكان خيلي من را از اجرا منع كرده‌اند و گفتند كه اجراي كنسرت به ضرر وضعيت جسماني شما است. ولي من شما را دوست دارم و فقط به عشق مردم اهواز آمدم و هر چه مي‌خواهد بشود بگذار بشود.

در ادامه آهنگي درباره هنرمندان و ورزشكاران درگذشته اجرا شد و در پشت سر شهرام شكوهي تصاوير درگذشته‌گاني مانند ناصر حجازي، منوچهر نوذري، ناديا دلدارگلچين، روح‌الله داداشي، پيمان ابدي، خسرو شكيبايي، حسين پناهي، عسل بديعي، جليل شهناز، ناصر عبداللهی، حميده خيرآبادي، نيما نهاونديان و چندين هنرمندي كه در ميان ما نيستند به نمايش درآمد.

حاضران در سالن در زمان پخش تصاوير هر يك از هنرمندان و ورزشكاران درگذشته با صداي بلند تشويق و ياد و خاطره آن‌ها را زنده مي‌كردند. شكوهي هم پس از ديدن تصاوير به تشويق آن‌ها پرداخت.

سپس ترانه «باران» اجرا شد. بعد از آن، شهرام شكوهي ترانه «مدارا» را با خستگي و نفس‌نفس زدن‌های زياد خواند. بعد هم آهنگ «دلم خونه» را اجرا كرد كه با استقبال حاضران در سالن مواجه شد.

اين هنرمند موسيقي در ادامه، آهنگ «گل خار» را با گيتار اجرا كرد و آن را به پدر و مادرها و خانواده‌ها تقديم كرد. ترانه «اسيري» پايان‌بخش شب اول كنسرت شكوهي در اهواز بود.

 

از حاشيه‌هاي درخور توجه اين كنسرت گلايه‌ حاضران از وضعيت نامناسب و نامطلوب سالن براي اجراي كنسرت بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار