اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
فرماندار کارون در بازدید از شهر جدید شیرین شهر:
خنفری: ایجاد فضاهای آموزشی و درمانی در شیرین شهر برای رفاه مردم ضروریست و در صورت اسکان مردم ادارات می توانند خدمات ارائه دهند و اعتبار جذب کنند.
معصومه خنفری فرماندارشهرستان کارون در بازدید از شهر جدید شیرین شهر به خبرنگار شوشان گفت: زمانی مردم در شیرین شهر ساکن خواهند شد و ادارات دولتی خدمات ارائه می‌دهند که شرکت عمران شهرهای جدید کشور از آن شهرها حمایت کرده و اعتبارات لازم را در اختیارشان قرار دهند.

خنفری تکمیل زیر ساخت ‌های اولیه زندگی مردم در شیرین شهر بسیار مهم دانست و تاکید کرد: ایجاد فضاهای آموزشی و درمانی در شیرین شهر برای رفاه مردم ضروریست و در صورت اسکان مردم ادارات می توانند خدمات ارائه دهند و اعتبار جذب کنند.


وی یادآور شد: برخی اعتقاد دارند به دلیل فاصله شیرین شهر از مرکز استان، نباید در این شهر هزینه ای صورت بگیرد ولی جاذبه های این شهر باعث شده تا همین منتقدان نیز به سکونت در این شهر جدید تمایل پیدا کنند.

فرماندار کارون ادامه داد: متاسفانه بسیاری از خدمات اولیه از قبیل آموزش، بهداشت و درمان بصورت خصوصی توسط شرکت عمران شهر شیرین شهر ارائه می‌شود و زمانی ارائه خدمات بر عهده دولت خواهد بود که جمعیت ساکن در شیرین‌شهر به حد معین برسد. 

خنفری تصریح کرد: شیرین شهر جزء ۱۸ شهر جدید در کشور است و ظرفیت بسیار خوبی دارد. با توجه به اعتبارات محدودی که امسال برای شهرستان کارون در نظر گرفته شده بخشی را به شیرین ‌شهر اختصاص دادیم زیرا اگر بخش‌های بهداشتی، آموزشی و درمانی حل شود باعث سکونت بسیاری از مردم می شود.

فرماندار کارون در پایان به بودجه شهرستان اشاره کرد و گفت: برای شهرستان کارون که مشکلات و محدودیت هایی در زیرساخت ها، آب و فاضلاب، آموزش و درمان دارد میزان اعتبارات ناچیز در نظرگرفته شده است و در صورتی که اعتبارات خوبی داده شود قطعا در شیرین‌شهر هزینه خواهد شد.





























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار