شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰

شوشان : روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر اهواز مدعی شده نام و نام خانوادگی وی امیرعباس احمدی مشهور به امیرعباس جوان است اما آراء امیرعباس جوان خوانده نشده است زیرا در فرم شماره 28 که آگهی اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر اهواز به حوزه های انتخابیه شهر ارسال شده نام وی عباس احمدی مشهور به امیرعباس فرزند علی با کد 1241 معرفی شده، این در حالی است که چنین فردی با این مشخصات وجود خارجی ندارد.

وی با ارائه مدارک خود این را هم گفته که مراجعه به هیات های نظارت شهرستان و استان و فرمانداری اهواز برای حل مشکل بی نتیجه بوده، در صورتی که آراء به اسم امیرعباس جوان به صندوق ریخته شده است.

 

وی ضمن تبریک به اعضای شورای دوره چهارم شهر اهواز خواستار آنست که به هر طریق تکلیف آراء وی مشخص شود. امیرعباس احمدی این را هم گفته که اگر از آراء خود مطلع شود تعهد می کند که هیچ ادعائی برای ورود به شورا نخواهد داشت، برعکس همکاری لازم را با شورا خواهد داشت تا در کنار آنها به عنوان یک شهروند به پیشرفت شهر کمک کند زیرا عاشق اهواز و خواهان پیشرفت شهر است فقط طالب آگاهی از تعداد آراء صحیح خود می باشد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
comment
0
0
comment تو درهر صورت برنده ای پسرعمو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار