اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
2 خوزستانی از دزفول و ایذه در میان هیات داوران هشتمین جشنواره فیلم عمار حضور دارند.
به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی هیات داوران بخش‌های «نماهنگ»، «پوستر فیلم»، «تیزر تبلیغاتی»، «تولیدات رادیویی»، «برنامه تلویزیونی»، «فیلم ما»، «نقد، مقالات و پژوهش‌های سینمایی» و «فیلمنامه» اعلام شد که نام آقایان مجید بذرافکن از دزفول و سید شهاب الدین طباطبایی از ایذه در میان این اسامی به چشم می خورد.

بنابر این گزارش مجید بذرافکن از داوران بخش نقد و مقالات، و سید شهاب الدین طباطبایی از داوران بخش تیزر تبلیغاتی این جشنواره هستند.

مجید بذرافکن متولد 1360 دزفول و دانش‌آموخته کار‌شناسی ارشد «معارف اسلامی و علوم سیاسی» دانشگاه امام صادق(ع) و دکتری تدریس انقلاب اسلامی است. بذرافکن همچنین کار‌شناس مرکز اسناد انقلاب اسلامی بوده و تدریس «انقلاب اسلامی» در دانشگاه از فعالیت‌های اوست. او داوری ادوار گذشته جشنواره عمار را در کارنامه دارد.

سید شهاب الدین طباطبایی متولد 1361 در شهر ایذه و دارای مدرک تحصیلی سطح 3 حوزه علیمه قم و فوق لیسانس (سطح 2) حقوق خصوصی موسسه امام رضا (ع) تهران است. مسئولیت برنامه‌های فرهنگی تبلیغی دانشگاه آزاد واحد مجلسی اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه، امامت جمعه موقت و مربی دوره‌های ضمن خدمت شهر سردشت خوزستان، مدیریت و استادی حوزه علمیه امام صادق(ع) باغملک خوزستان، امام جمعه کوهرنگ، استادی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور از جمله فعالیت‌ها و سوابق او بوده است.

هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از ششم تا 15دی در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود اما به روال سال‌های گذشته، اکران‌های مردمی این جشنواره پیش از افتتاحیه رسمی آن، شروع شده و علاقمندان برای دریافت و اکران فیلم‌ها می‌توانند «ثبت نام» را به 30004550 ارسال یا به پایگاه اطلاع رسانی AmmarFilm.ir مراجعه کنند.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار