شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۳:۵۱

آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت : محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور شامگاه سه‌شنبه در آئين افتتاح واحدهاي مسکن مهر دزفول گفت: امروز پيشرفت مسکن مهر شهرستان دزفول مرهون سهم آورده ي به موقع متقاضيان مسکن مهر اين شهرستان است و بايد براي ديگر شهرستان‌ها نيز اين موضوع يک الگو باشد. وي همچنين کفت: از زمان حضرت آدم (ع) تاکنون براي هيچ پروژه اي چون مسکن مهر کار نشده است.

در ابتدا: آنچه به ظاهر رحيمي نمي‌دانند و يا مي‌دانند و حاضر به اعتراف آن نيستند، اين است که در دولت هاي پيشين براي اقشار کم درآمد تحت پوشش بهزيستي و کميته ي امداد، واحدهاي مسکوني رايگان ساخته شد، و در هر استاني به بخشي از خانواده هاي تحت پوشش بهزيستي و کميته ي امداد تعلق گرفت. البته بدون هيچ گونه نام بردني از حضرت آدم !

در ادامه: اما در جواب اين که ايشان فرموده اند از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون براي هيچ پروژه‌اي چون مسکن مهر کار نشده است! بايد بگوييم که ما هم فکر مي کنيم از پيش از پيدايش عصر پارينه سنگي تاکنون! هيچ دولتي در کمتر از هشت سال، بيش از ششصد ميليارد دلار نفت نفروخته است! و پس از ظهور انسان نئاندرتال بر روي کره ي زمين تاکنون! هيچ ملتي شاهد اختلاس سه هزار ميليارد دلاري نبوده است! البته بازم مي تونيم بگوييم، ولي متأسفانه اين ستون بيش از اين براي گفتن از دولت مهر جا ندارد.

در ميانه: اگر که محمدرضا رحيمي تصور مي‌کنند تاريخ را خوب ورق زنده اند و خوانده اند و همه ي اتفاقات مهم تاريخ را از زمان حضرت آدم(ع) به بعد به ياد دارند! ما که چنين فکري نمي کنيم. دست کم در يک مورد اطلاع دقيق داريم که از زمان هاي خيلي دور و پيش از عصر ماياها تاکنون! هيچ کس به اندازه ي چاوز براي فقراي کشورش مسکن رايگان نساخته است! البته خيلي هم بعيد نيست که چاوز پول مسکن مهر ونزوئلا را از روح سيمون بوليوار قرض گرفته باشد!

 

در پايان: اي کاش آقاي رحيمي همچنان که درباره ي سهم آورده مسکن مهر سخني به ميان آورده اند! درباره ي وام بانکي مسکن مهر هم نطقي ايراد مي کردند! بر ما که به طور دقيق معلوم نيست در زمان پيش از آغاز عصر ديرينه سنگي هم، وام بانک مسکن مهر وجود داشته است يا نه! اما اطمينان کامل نداريم که بر آقاي رحيمي مشخص نباشد! به هر حال ايشان اطلاعات جامعي درباره ي تاريخ بشر دارند!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار