شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری روز یکشنبه با حضور مرضیه شاهدایی، قائم مقام وزیر نفت ، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی در محل نمایشگاه های دایمی اهواز گشایش یافت.
نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز با حضور 120 واحد معتبر در قالب شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات، تامین کننده تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت حفاری در 6 هزار متر مربع فضای مسقف و باز نمایشگاه برپا شده است. 

از مجموع شرکت های حاضر در این نمایشگاه ، 72 درصد از خوزستان و 28 درصد از استان های تهران، فارس، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی هستند.

85 شرکت و مجموعه از میان سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت حفاری و 10 شرکت تامین کننده و پنج شرکت خدماتی در این نمایشگاه حضور دارند.

برگزاری دو پنل تخصصی، رونمایی از آخرین قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری تولید داخل، هم افزایی و تبادل تجربه میان مدیران و نمایندگان شرکت های حاضر در نمایشگاه با متخصصان صنعت حفاری کشور از جمله برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری از سوم تا ششم دی جاری همه روزه از ساعت 9:30 دقیقه تا 17 برای بازدید عموم دایر است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار