اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی فعال این استان با ظرفیت بالای ۶۰ درصد اختصاص پیدا کند.
نورالله حسن زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنعت حفاری خوزستان در اهواز اظهار کرد: ارتباط خیلی خوب و نزدیکی با شرکت ملی حفاری داریم و امیدوارم با این ارتباطات بتوانیم مشکلات واحدهای سازنده را مرتفع کنیم.

وی افزود: بالای ۹۰ درصد واحدهای تولیدی کشور، کوچک هستند که ضمن آسیب پذیری بیشتر نسبت به واحدهای بزرگ، ولی اشتغالزایی خوبی دارند. شکل گیری این واحدها بسیار برای توسعه صنعت در کشور مهم و حیاتی است.

حسن زاده تصریح کرد: ۵۰ درصد واحدهای صنعتی کوچک خوزستان در حوزه صنایع دستی پتروشیمی، بیش از ۳۰ درصد مربوط به فولاد و نیشکر، ۲۰ درصد هم برای مابقی صنایع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: امسال با پیگیری های استاندار خوزستان مقرر شده تا ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی فعال با ظرفیت بالای ۶۰ درصد اختصاص پیدا کند؛ امیدوارم از این محل به آنها کمک کنیم تا در ادامه فعالیت خود دچار مشکل نشوند.

حسن زده گفت: ساخت یک شهرک بزرگ تخصصی صنایع تکمیلی پتروشیمی با وسعت سه هزار مترمربع در محور امیدیه به ماهشهر را در دست اقدام داریم.


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار