اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۹

شهردار گتوند از قرار گرفتن پارک ساحلی این شهر در مراحل پایانی ساخت خبر داد و گفت: شهرداری گتوند برای تکمیل این پروژه نیاز به کمک دارد.

محسن شکری‌زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ساخت پارک ساحلی این شهرداری در زمینی مجاور رودخانه کارون در حال انجام است و ساخت آن در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با اشاره به مساحت این پارک بزرگ تصریح کرد: این پارک بزرگ در مساحتی بیش از 150 هزار مترمربع در حال ساخت بوده و تکمیل آن نیازمند یاری استانداری خوزستان است.

شهردار گتوند با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده در این پارک از محل اعتبارات عمرانی استان تامین شده است، عنوان کرد: اعتبارات این پروژه از محل کمک‌های دولتی به شهرداری گتوند تامین شده است و امید است در آینده نیز این اعتبارات بار دیگر به شهرداری تخصیص یابد تا بتوان فعالیت عمرانی را در این شهر رونقی تازه بخشید.

شکری‌زاده با اشاره به اینکه اعتبار تخصیص داده شده همه جذب شده است، گفت: بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پارک در نظر گرفته شده بود که همه این اعتبار نیز تخصیص داده شده است.

شهردار گتوند در پایان عنوان کرد: مراحل پایانی و تکمیلی ساخت این پارک در حال انجام بوده و قرار است این پارک در هفته دولت برای استفاده عموم به بهره‌برداری برسد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار