اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

شوشان – فاخر مرمضی

در اینکه برخوردهای مجمع نمایندگان خوزستان و از جمله جناب ساعدی بر مساله انتقال آب کارون ناشی از حس دلسوزی است شک و شبهه ای وجود ندارد اما دلسوزی بدون پشتوانه علمی و قانونی علاوه بر اینکه سودمند نخواهد چه بسا در ادبیات سیاسی معنایی بهتر از عوام فریبی پیدا نخواهد نمود !

از سویی دیگر عدم واکنش جناب کلانتری و نیز عدم قیام ازجای خود با وجود واکنش های تند نمایندگان می تواند بیانگر آن باشد که جناب کلانتر که خود تربیت شده هاشمی رفسنجانی است به حدود و اختیارات و نیز واکنش های بدون سپر قانونی نمایندگان آشنایی کافی دارد و اکتفا به اینکه به شما مربوط نیست در پاسخ به صحبت های تند ساعدی می تواند دلیلی بر تمکن علمی و قانونی کلانتری در زمینه مسایل آب می باشد. شاید اگر در آن لحظه جناب کلانتری بخواهد با طرح مناظره با موضوع آب مازاد کارون و ارایه دلایل آماری نمایندگان را به چالش بکشاند مطمن باشید که نمایندگان خوزستان در آن مناظره غیر از ابراز احساسات عاطفی و بیان تشنگی نخل ها و ریزگردها  که در قالب جملات احساسی و یا تظلمی بیان می کنند قادر به اثبات علمی و قانونی همراه با آمار مورد قبول مجامع علمی و بین المللی نخواهند بود!

و این مهم بیانگر فقر علمی و آماری مجمع نمایندگان محترم در برخورد بامسایل مهمی همچون انتقال آب می باشد.

شایسته است که نمایندگان محترم و از جمله جناب ساعدی که خود عضو کمسیون انرژی می باشند با لحاظ مساله بحران آب در جهان و نیز در نظر داشتن موضوع آب خیز داری طبق اصل ۷۴ قانون اساسی اقدام به تقدیم طرحی با موضوعیت ممنوعیت انتقال آب از سرچشمه ها با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته ویژه بررسی طرح های انتقال آب از خبرگان مسایل محیط زیست و آب خیزداری که قطعا خبرگان دانشگاهی با ارایه آمارهای دقیق و بین المللی بصورت شفاف با مسایل مربوط به اننقال آب برخورد خواهند نمود.

و بهتراست بدانیم که با برخوردهای احساساتی و بدون پشتوانه علمی و قانونی نمی توان به نتیجه مطلوب رسید.

مجلس جای فریاد و شعرسرایی نیست

مجلس جایی برای تصویب قانون و نظارت برمصوبات است...

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
comment
0
0
comment شوشان جان الکی فرش قرمز برای روحانی و دار و دستش پهن نکن پنج ساله پست ها رو تقسیم کردن و منابع چیزیش برای من و تو نمونده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار