اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
جشن شب یلدای هنرمندان در اماکن باستانی شوشتر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی بهرامی با اعلام این خبر افزود: در برنامه ریزی صورت گرفته با مدیران بخش خصوصی مکانهای باستانی شوشتر و مدیران انجمن‌های فرهنگی هنری و ادبی برنامه‌هایی برای ایجاد شور و نشاط مردم در شب یلدا مدون و اجرایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: جشن شب یلدا با اجرای برنامه های متنوع از جمله شعر خوانی، اجرای نمایش خیابانی ، موسیقی پاپ و سنتی، نقالی و شاهنامه خوانی ، شعر خوانی و.همراه بود که با استقبال کم نظیر مردم و علاقه مندان مواجه شد.

بهرامی افزود: خانه‌ی تاریخی مستوفی، کاروانسرای افضل، خانه‌ی طبیب، باغ شا از جمله مکان‌هایی بود که با هنرنمایی هنرمندان شوشتر جشن شب یلدا در آنها برگزار شد.

وی یاداور شد: برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در مکانهای باستانی و استقبال چشمگیر مردم باعث شد تا برگزاری این نوع رویدادها در مکانهای تاریخی در طول سال در دستور کار دایمی اجرایی انجمن های فرهنگی هنری اداره قرار گیرد.

شوشتر با جاذبه های فراوان فرهنگی مذهبی در دل خود مکان‌های تاریخی و باستانی  زیبایی را  داراست که بسیاری از آنها از جمله قلعه سلاسل و آبشارها ثبت جهانی شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار