شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
رئیس پژوهش و فناوری ملی حفاری خبر داد:
رئیس پژوهش و فناوری ملی حفاری گفت: شماری از نوآوری های صنعت حفاری در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات این صنعت در اهواز به نمایش گذاشته شد.
 هادی محمدی شامگاه گذشته در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: این تجهیزات توسط همکاران نوآور و مخترع در مدیریت های مختلف شرکت طراحی و ساخته شده و در مجامع رسمی به ثبت رسیده است. 
 
محمدی افزود: از جمله این ابداعات، سیستم فورانگیر هوشمند، طرح نجات دکلبان در شرایط بحرانی، سیستم اطفاء حریق هوشمند دکل های حفاری، دستگاه اتوماتیک و دیجیتال محاسبات خواص سیالات حفاری و چسب اسلاید زنی زمین شناسی است.
 
وی بیان کرد: مخترعان زمانی که طرح خود را به مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ارائه می دهند؛ واحد نوآوری در جلساتی با حضور متخصصان مرتبط با موضوع  به بررسی فنی تخصصی و صرفه و صلاح اقتصادی آن برای شرکت می پردازند.
  
محمدی گفت: در صورت تائید نوآوری ها، نحوه تعامل با مخترع و استفاده از طرح ارائه شده و راه های مساعدت با همکار  مشخص و به اجرا گذاشته می شود. 
 
رئیس پژوهش و فناوری شرکت یادآور شد: امور نوآوری یک واحد تازه تاسیس در مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت است و تلاش دارد با حمایت از نیروهای خلاق و جوانان مبتکر در راستای تامین نیازها با تکیه بر توانمندی های داخلی که از سیاست های اقتصاد مقاومتی است، گام بر دارد.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار