شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
در جلسه شورای اقتصاد تصویب شد
درخواست‌ وزارت نیرو در خصوص استفاده از فاینانس برای تكميل تاسيسات فاضلاب غرب اهواز مورد تصویب شورای اقتصاد قرار گرفت.
شوشان: در جلسه شورای اقتصاد که روز گذشته به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، درخواست‌ وزارت نیرو در خصوص استفاده از فاینانس برای تكميل تاسيسات فاضلاب غرب اهواز مورد تصویب قرار گرفت. 
  
در این جلسه معاون اول رئیس جمهوری پس از ارائه گزارش وزارت نيرو در جلسه در خصوص طرح تكميل تاسيسات فاضلاب غرب اهواز، اجرای اين طرح را گامی موثر در خدمات رسانی به مردم اهواز برشمرد و گفت: دولت نگاه ويژه‌ای به استان خوزستان دارد و برای خدمت رسانی به مردم اين استان حداكثر تلاش خود را به كار می‌گيرد. 
  
تاسيسات فاضلاب غرب اهواز با ظرفیت ۹۰هزار مترمکعب در شبانه روز می‌بایست پنج سال پیش به مرحله عقد قرارداد و تعیین فاینانسور می‌رسید که متاسفانه مانند برخی پروژه‌های مهم دیگر متوقف ماند. 
  
با پیگیری های مدیریت جدید آبفا اهواز، پس از 5سال این پروژه وارد مرحله تعیین فاینانسور شد و روز گذشته با در خواست وزارت نیرو در این خصوص در شورای اقتصاد موافقت شد. 
  
در اين جلسه كه وزرای نفت، نيرو، تعاون، كار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارايی،‌ دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح، رييس سازمان برنامه و بودجه كشور، معاون علمی و فناوری رييس جمهور و رييس كل بانك مركزی نيز حضور داشتند، درخواست‌های برخی دستگاه‌های اجرايی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار