اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
جلسه ی درآمدی شهرداری اهواز به ریاست منصور کتانباف، به همراه کمیته درآمدی شهرداری برگزار و طرح تولید و توزیع فیش های انبوه عوارض نوسازی، بهای خدمات، کسب و پیشه و پسماند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در این جلسه شهردار اهواز با اشاره به لزوم برنامه ریزی و اجرای دقیق این برنامه گفت: باید آموزش های لازم به نیروهای مجری طرح، ارائه و توجیهات لازم انجام شود. در این خصوص باید وظایف کارگروههای مختلف اعم از پشتیبانی، نرم افزاری، تبلیغات و غیره مشخص و تقسیم کار به نحو مطلوبی انجام شود.

منصور کتانباف افزود:در همین راستا نیاز است هماهنگی لازم بین سازمان فاوا و معاونت مالی اداری برقرار شود تا بتوانیم گامی موثر در جهت تحقق درآمدهای قانونی برداریم. ضمن آنکه این فیش ها باید تا 15 بهمن ماه توزیع شود.

وی ادامه داد: در این موضوع، ماموریت کارگروه تبلیغات، ماموریت ویژه ای است. باید ابعاد مختلف این کار برای مردم مشخص شود، شهروندان باید بدانند این عوارض بابت چیست و کجا هزینه می شود. هر چه با مردم صادقانه تر و شفاف تر باشیم، استقبال از این طرح بیشتر می شود. 

شهردار اهواز گفت: محتوای تبلیغات از سوی حوزه ی درآمد که باید کم حجم و پر محتوا (با استناد به قوانین) باشد، به کارگروه تبلیغات اعلام شود و این کارگروه نیز با روش های مختلف و با استفاده از ظرفیت های گوناگون از قبیل فضای مجازی، صدا و سیما، تلویزیون های شهری، رسانه های مکتوب و غیره، مردم را به مشارکت در این موضوع دعوت کنند.

منصور کتانباف با اشاره به ارائه مکانیسم های تشویقی به شهروندان جهت ترغیب آنان به پرداخت عوارض اظهار داشت: بسته های تشویقی باید با بررسی دقیق در نظر گرفته و آیین نامه و راهکارهای آن تنظیم و در بودجه اعمال شود. در محاسبه ی فیش هم باید دقت ویژه صورت گیرد تا نه از مردم نه از شهرداری حقی ضایع نشود. ملاک محاسبه باید فقط قانون باشد.

وی با دعوت از مردم اهواز برای پرداخت این عوارض قانونی تصریح کرد: در شرایطی که با رکود و تنگنای فعلی مواجه هستیم، هر چه این طرح موفق تر اجرا شود، خدمات بیشتری را می توانیم به مردم ارائه کنیم.یقین بدانید هر ریالی که پرداخت می کنید صرف عمران و آبادانی اهواز می شود. 

کتانباف در پایان تصریح کرد: اگر بخواهیم شهری آباد و توسعه یافته داشته باشیم ضروری است شهروندان با پرداخت به موقع عوارض در حفظ و نگهداری شهر مشارکت کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار