شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

شوشان : محمدرضا رحيمي‌ معاون اول احمدي نژاد بار ديگر سخن گفت. بزنم به تخته، وي هر وقت سخن مي‌گويد، سوژه به ستون‌هاي طنز مطبوعات سرازير مي‌شود. با تشکيل دولت جديد، اگر چه رحيمي‌ديگر معاون اول نخواهد بود ولي اميدواريم همچنان به سخن گفتن ادامه دهد. با اين مقدمه مي‌رويم سراغ سخن جديد برادر رحيمي: «از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون براي هيچ پروژه‌اي چون مسکن مهر کار نشده است»! به اين ترتيب همه از مردم هميشه در صحنه ايران گرفته تا مردم هميشه در پشت صحنه آمريکاي جهانخوار متوجه شدند که پروژه مسکن مهر کار بزرگي است‌؛ اما ممکن است بعضي‌ها بپرسند ‌: مگر اين پروژه چه دارد که اين طور از زمان حضرت آدم تا حالا بي نظير است و حتا ساخت «ديوار چين»‌، «اهرام مصر» و بقيه عجايب هفتگانه دنيا هم به پاي اين ساختمان‌ها نمي‌رسد‌؟! در اين راستا ما وظيفه داريم بعضي از مشخصات مسکن‌هاي مهر را به شدت توضيح دهيم :

- مسکن مهر در خيلي جاها طوري ساخته شده که اصلا احتياجي به جاده‌، مدرسه‌، مراکز خدماتي، گاز و حتي آب‌ و ‌برق ندارد! شما کجاي دنيا را سراغ داريد که شهرک بسازند و بعد از پايانش يادشان بيفتد که اينجا راه مي‌خواهد و نمي‌شود فقط با هلي کوپتر به اين شهرک‌ها رفت! آدم‌هايي که در اين خانه‌ها قرار است زندگي کنند دور و بر خود فروشگاه و درمانگاه و‌... مي‌خواهند و نمي‌شود مثل زمان «اوشين تاناکورا» براي هر کاري بروند چند تا ده آن طرفتر! براي پخت‌و‌پز در اين خانه‌ها گاز لازم است و گاز هم لوله‌کشي مي‌خواهد و... واقعا از زمان حضرت آدم تا حالا اين جوري کار نشده بوده!

 

- خيلي از تعاوني‌ها الان بيش‌ از شش سال است که پول از مردم عزيز و ارجمند گرفته‌اند و قرار است برايشان مسکن مهر بسازند. در زمان حضرت آدم هم بعيد است که ساختن خانه اين قدر طول کشيده باشد. يادتان هست که اين مسکن‌ها در ابتدا قرار بود 99 ساله باشد و گويا حالا معلوم شده که ساختنش و تکميل کردنش 99 سال طول مي‌کشد! واقعا اين پروژه نه تنها از زمان حضرت آدم تاکنون بي‌نظير بوده، بلکه از اکنون تا آخر الزمان هم بي‌نظير باقي - اگر کسي بخواهد عمق بزرگي ماجرا را درک کند بايد چند سال صبر کند و ببيند اين خانه‌هاي ساخته شده بعد از آن به چه وضعي مي‌افتد! استاندارد بالايي که در ساخت مسکن در کشور ما به کار گرفته مي‌شود و در مسکن‌هاي مهر خيلي بالاترتر هم به کار گرفته شده چند سال ديگر به جهانيان ثابت خواهد شد ولي بنازم به علم و آگاهي برادر رحيمي‌که پيش پيش اعلام کردند که چنين امري از زمان حضرت آدم تا به حال بي‌نظير است!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار