شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲

یک اتفاق نادر در کارگروه اشتغال

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : در جلسه روز شنبه کار گروه اشتغال در حالی که انتقادهایی از تأخیر در پرداخت تسهیلات طرح ها عنوان می شد، یکی از حاضران که در کنار خبرنگاران نشسته بود از جا بلند شد و خود را مدیر یک مجتمع فرهنگی معرفی کرد واز بانک تجارت به علت حل مشکل وثیقه و پرداخت تسهیلات تشکر کرد و یادآور شد فقط برای تشکر از آقای حسینی مدیر عامل بانک تجارت در جلسه حضور یافته است و چون قبل از این اتفاق، حسینی بخاطر برخی مسایل وامی مظلوم واقع شده بود و مآخذه می شد، حاضران خندیدند و حسینی هم از این اتفاق خرسند و خستگی اش رفع شد.

استاندار آینده خوزستان باید در قامت یک وزیر باشد

روزنامه ی نورخوزستان: شمارش معکوس برای روي کارآمدن دولت جدید شروع شده، هر چند رئیس جمهور منتخب و نزدیکان وی در زمینه مهره چینی مدیران آینده، فعال هستند و به قول خودشان گمانه زنی ها ادامه دارد. بدیهی است با آمدن دولت جدید وزیر کشور جدیدی هم خواهیم داشت و او چگونگی ترکیب استانداران را رقم خواهد زد که روی سخن امروز ما پیرامون عملکرد آینده اوست.

آرزوی ما اینست که وزیر کشوري روی کار بیاید که مستقل عمل کند و انتصابات مدیران ارشد استان را با مطالعه و براساس شناخت و نیاز هر استانی انتخاب و برای آنها حکم بزند.

در دولت های گذشته معمول این بوده که دست اندرکاران ستادهای برندگان انتخابات در هر شرایطی، حتی اگر توان انجام سمت مورد نظر را نداشته باشند، فقط به دلیل بودن آنها در ستادها، پست و مقام بگیرند که نتیجه فاجعه بار این گزینش ها را شاهد بوده ایم. اکنون دغدغه ما برای خوزستان است و سایر استانها هم خود دانند.

نگرانی ما اینست که مبادا برای استانداری خوزستان، ملاحظات و شرایط ویژه این استان مد نظر قرار نگیرد و این کار بزرگ یعنی هدایت خوزستان را به نیروی کوچکی بسپارند که در این صورت عاقبتش در جا زدن و بلکه عقب گرد است.

قاطعانه می گوئیم کسی باید استاندار خوزستان شود که از تجارب و سابقه بالایی در امور اجرایی و نیز در ایجاد وحدت و همدلی بین اقوام و سلیقه های مختلف برخوردار و در اين مورد مهارت و تبحر داشته باشد و در گذشته سمتی کمتر از وزیر نداشته باشد چرا که خوزستان نیازمند مدیرانی است که در کلاس و جایگاه بالا قرار دارند. البته معدود استاندارانی هم داشته ایم که سابقه و خاطره خوبی از آنها در استان داریم و اگر رضایت به استاندار شدن بدهند، با تجاربی که از گذشته دارند، قطعاً می توانند استان را بخوبی مدیریت کنند، کما اینکه اگر حجازی از خوزستان برود از وجودش در جایگاه مناسبی استفاده خواهد شد هر چند وی بارها گفته که اگر روزی استاندار نباشد، تدریس در دانشگاه را بخاطر ماندن در خوزستان ترجیح می دهد.

 

در این میان از نماینده ولی فقیه در استان هم انتظار می رود در مورد انتصاب استاندار آینده خوزستان دخیل باشدچون مردم خوزستان به دلسوزی ایشان اعتقاد دارند، لذا حاج آقا نباید راضی شود یک نیروی معمولی یا ناکارآمد سکان استان را به دست بگیرد و اگر این انتظار برآورده نشود و اتفاقی که نباید بیفتد،افتاد، مردم از این بابت گله مند خواهند شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار