اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
مدیرعامل شرکت آبفا اهواز:
کریمی: امیدواریم به مرحله ای برسیم که تمام تحولات در بخش فاضلاب آنطوری که مردم انتظار دارند رقم بخورد.
شوشان: مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در مراسم کلنگ زنی پروژه فاضلاب آل صافی: فردوس کریمی در حاشیه عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و انشعابات فاضلاب خانگی منطقه کوی آل صافی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طول شبکه و انشعابات پروژه جمع آوری و انشعابات فاضلاب خانگی در منطقه کوی آل صافی و ۴۰۰دستگاه حدود ۲۵ کیلومتر و با اعتباری حدود ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از مجموع تسهیلات نفت است.

وی افزود: شرکت آبفا اهواز، تسهیلات نفت را در مراکز توسعه نیافته یا کمتر توسعه یافته اختصاص داده است و در آن بخش ها در حال هزینه کرد است. این پروژه ها شامل ۱۴ پروژه هستند و تا به به امروز ۱۰ پروژه از آن اجرایی شده است و تا دو هفته آینده سایر پروژه ها نیز اجرایی خواهند شد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: امیدواریم به مرحله ای برسیم که تمام تحولات در بخش فاضلاب آنطوری که مردم انتظار دارند رقم بخورد.

کریمی بیان کرد: در هفته های آینده نیز پروژه های دیگری در سایر مناطق آغاز خواهند شد و انتظار داریم مردم نیز در این زمینه کمک کنند. اگر سختی هایی در تردد مردم به وجود می آید، همانطور که تا کنون همکاری داشته اند، اینبار نیز برای توسعه زیرساخت ها همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این پروژه ها را تکمیل کنیم.

وی در خصوص انشعابات غیر مجاز در اهواز گفت: حدود ۴۰هزار انشعاب غیر مجاز در اهواز داریم که بسیار آزار دهنده است و باعث شده تا هیچگونه مدیریتی را بر روی مصرف آب نداشته باشیم. انشعاب های غیر مجاز مشکلات آب و فاضلاب اهواز را بسیار حاد کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز اظهار کرد: انتظار داریم تا مردم کمک کنند و تا دهه فجر با شرکت آب و فاضلاب اهواز مشترک شوند و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم بحث انشعابات غیر مجاز که را به لحاظ بهداشتی و مصرف سرانه بسیار آزار دهنده است را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه انشعاب های غیر مجاز مشکلات آب و فاضلاب اهواز را بسیار حاد کرده است، گفت: حدود ۴۰هزار انشعاب غیر مجاز در اهواز داریم که بسیار آزار دهنده است و باعث شده تا هیچگونه مدیریتی را بر روی مصرف آب نداشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار