اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
هفته 18 لیگ برتر بسکتبال
داربی خوزستان در یک هفته مانده به پایان دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال در آبادان برگزار خواهد شد.
هفته ماقبل پایانی از دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال امروز در شهرهای آبادان، گرگان و تهران پیگیری خواهد شد.

در تهران تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان به مصاف هم خواهند رفت و در گرگان، یس آل میزبان دانشگاه آزاد خواهد بود.

تیم پتروشیمی بندر امام نیز که قهرمانی خود را در مرحله مقدماتی از مدت‌ها پیش مسجل کرده، در یک بازی تشریفاتی میهمان نیروی زمینی خواهد بود که این تیم نیز به جایگاه ششم بسنده کرده است.

دو دیدار انتهایی بندر امامی‌ها تدارک خوبی برای حضور در مرحله بعد محسوب می‌شود، گرچه در یک چهارم نهایی پتروشیمی کار سختی مقابل تیم هشتم جدول در پیش ندارد و می‌توان این تیم را یک پای مسلم مرحله نیمه نهایی بدانیم.

باید منتظر ماند و دید که مهران شاهین طبع برای دو مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر، نیازی به تقویت تیم قدرتمند خود خواهد دید یا قهرمان پنج دوره لیگ برتر بسکتبال ایران با همین نفرات در اندیشه فتح جام است.

پتروشیمی در هفته آخر این رقابت‌ها، یک دیدار سخت و حساس را با مهرام در خانه برگزار خواهد کرد و شاید حساسیت این دیدار برای بندرامامی ها، نگاه نفت آبادان نتیجه این دیدار باشد تا حماد سامری بابت کسب عنوان سوم نفس راحتی کشیده و دست‌کم در نیمه نهایی با پتروشیمی روبرو نشود.

در آبادان دو نماینده دیگر خوزستان در داربی کوچک استان به مصاف هم خواهند رفت.

رعد پدافند در حالی به آبادان خواهد رفت که در هفته آخر با قرعه استراحت روبرو شده و برای صعود به دور بعد نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد.

در صورتی که شاگردان غفور کامروا نتیجه بازی امروز را از دست دهند، شهرداری گرگان در سایه مترصد گرفتن جایگاه این تیم و صعود به مرحله بعد خواهد بود.

نفتی‌ها نیز که جایگاه سومی خود را در خطر می‌بینند، حساسیت بالای این دیدار را درک کرده و با علم به این موضوع که بایرون مولنز در پست سنتر نمی‌تواند این تیم را همراهی کند، باید تلاش بیشتری را در زیر سبد ودر آمار پرتاب‌های خود به کار ببرد.

داربی امروز خوزستان گرچه از توازن قدرت به دور است اما دوندگی بازیکنان رعد باعث خواهد شد تا نفتی‌ها بیشتر به زحمت افتاده و یک مصاف تنگاتنگ را شاهد باشیم.

نفت آبادان در هفته آینده این رقابت‌ها در تهران به مصاف دانشگاه آزاد خواهد رفت و در صورت پیروزی عنوان سوم را در دور مقدماتی به دست خواهد آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار