شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۳

مردم هفتکل با وجودی گرمای نزدیک به پنجاه درجه هر روز شاهد قطع و یا افت نوسان برق هستند. در طول ماه جاری بیش از ده بار برق این شهرستان قطع شد. قطع برق هفتکل درسه مرحله بیش از پنج ساعت طول کشید .

بامداد دوشنبه هفدهم تیرماه نیز برق این شهرستان از ساعت پنج تا هشت صبح قطع بود و در ساعت ده نیز برای دقایقی جریان برق کل شهر  قطع شد.

در اکثر نقاط هفتکل نیز  افت توان و ولتاژ برق برای شهروندان در فصل گرما مشکلاتی را ایجاد کرده به طوری که در برخی از محلات منجمله توفشیرین و ابتدای محله ی اسلام آباد در ساعت پیک مصرف ساکنان این دو محله نمی توانند از کولرگازی استفاده کنند.

برخی از کارشناسان دلیل قطع مکرر برق در هفتکل را فرسوده بودن تجهیزات انتقال برق در این شهرستان می دانند و عده ای ضعف مدیریت برق هفتکل در جذب اعتبارات و وسایل مورد نیاز را دلیل این قطع و نوسانات می دانند اما مهندس علی میرزا صفی خانی رئیس اداره برق هفتکل دلیل قطع برق و نوسانات را پایین بودن ولتاژ ورودی به شهرستان می داند.وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی هفتکل ضمن تاکید بر رفع مشکل برق شهرستان گفت: با مکاتبات انجام شده و موافقت استان ولتاژ برق ورودی هشت صد ولت اضافه شد که با این افزایش سطح ولتاژ مشکل افت ولتاژ حل می وشد و قطع امروز برق نیز به همین دلیل بود زیرا برای افزایش ولتاژ باید برق قطع می شد که امیدواریم دیگر شاهد قطع برنامه ریزی شده برق نباشیم .

صفی خانی در مورد تاریکی خیابانهای شهر هم گفت: تاکنون بیش از دویست عدد لامپ در معابر محلات چهرازی آباد ، دامغانی ومهرآباد تعویض و یا جایگزین شدند و انشاا... روشنایی محله توفشیرین نیز در هفته آینده تامین خواهد شد.

 

منبع : هفتکل


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار