اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی
عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه دامن زدن به حاشیه‌ها در برنامه نود جلوتر ازمتن است، گفت: به نظر می‌رسد برنامه نود در حال دور شدن از وظیفه ذاتی‌اش است.
شوشان: همایون یوسفی درباره ارزیابی رویکرد برنامه نود در چالش‌های پیش روی فوتبال در کشور، گفت: برنامه نود از حیث محتوای تولید و رعایت اصول فنی کارشناسی شده شرایط مناسبی دارد بنابراین باید مسئولان برنامه نود  بدانند که دامن زدن به حاشیه در فوتبال نیز در جامعه بار ایجاد می‌کند و امکان دارد که اثر بدی نیز بر منافع ملی ما برجای بگذارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بطورمثال اگر فردی بیاید با سوابق مشخص اعلام کند که ما هزینه‌های تیم ملی را تامین کردیم، این امر به نفع منافع ملی نیست بنابراین باید قبل از ارائه موضوعات در برنامه نود صحت و سقم مطالب بررسی شود تا جامعه اینچنین مشوش نشود.

یوسفی افزود: حاشیه  برنامه نود بالاتر  از متن آن شده است و بطور حتم این نوع نگاه نه تنها مشکلات فوتبالی کشور را برطرف نمی‌کند بلکه برمشکلات نیز می‌افزاید و این در حالی است که به نظر می‌رسد برنامه نود در حال دور شدن از  وظیفه ذاتی‌اش است.

وی با بیان اینکه دامن زدن به  حاشیه‌ها در برنامه نود به قیمت ایجاد آثار بد بر منافع ملی تمام نشود، یادآورشد : برنامه  نود نباید در قالب حرف موضوعات را به چالش بکشد بلکه باید پس از مشخص شدن بررسی‌های کارشناسی شده نتایج را  تجزیه و تحلیل کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس یادآور شد: ماندگاری برنامه ورزشی نود در محتوا و محورهای کارشناسی شده آن نهفته شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار