شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
حسین عبدالعزیزی

حماسه شگرف ۹ دی‌ماه ۸۸، مظهر بصیرت ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران و برگ زرین تاریخی و ماندگار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کشورمان است.

آری دشمنان و معاندان قسم‌خورده انقلاب اسلامی که از حضور پرشور مردم غیور و همیشه درصحنه ایران در انتخابات سال ۱۳۸۸ مأیوس و ناامید شده بودند تلاش کردند که شجره طیبه انقلاب را از بین ببرند اما باتدبیر، روشنگری و صلابت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در این روز تاریخی تمام توطئه‌های خصمانه آنان خنثی و نقش بر آب شد.

به جرأت می‌توان گفت که فتنه ۸۸ اصل نظام و ولایت را نشانه گرفته بود و این موضوع حاصل تلاش سال‌های دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب در داخل و خارج کشور بود که برخی‌ها با بی‌بصیرتی در این مسیر قرار گرفتند اما باتدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده مردم در روز ۹ دی جواب آنان قاطع داده شد.

بی‌شک حماسه بزرگ ۹ دی روز همدلی ملت، دولت و اعلام انزجار از فتنه‌گرانی است که با حمایت دشمنان داخلی و خارجی، اصل و اساس نظام ولایی و براندازی حکومت دینی را نشانه گرفته بودند و با توهین به مقدسات وقاحت را به اوج رساندند که بلافاصله ملت ولایی، بیدار و با بصیرت ایران اسلامی، طیف‌ها و جریانات سیاسی مختلف با حضور یکپارچه خود در روز تاریخی ۹ دی‌ماه ۸۸ با تجدید میثاق دوباره با رهبر انقلاب، بصیرت و دشمن‌شناسی خود را در معرض جهانیان به نمایش گذاشتند و بار دیگر جهانیان را متحیر ساختند.

ناگفته نماند که راهپیمایی عظیم مردمی ۹ دی‌ماه ۸۸، نشانه اعتماد مردم به‌نظام جمهوری اسلامی بود، درحالی‌که بسیاری از خواص، نخبگان و به‌ظاهر دلسوزان، مدعی این بودند که اعتماد مردم به‌نظام از بین رفته است و یکی از نکاتی که ۹ دی را متمایز می‌کند، حضور میلیونی مردم و نمایش اعتماد به‌نظام و خلق حماسه‌ای بزرگ در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی و اقتدار و عزت ایران اسلامی بود.

و این در حالی بود که دشمنان نظام و انقلاب، به‌زعم خود می‌خواستند در عاشورا، کار نظام را یکسره کرده و با بلاهت تمام، تصور می‌کردند که مردم ولایتمدار ایران پشت ولایت‌فقیه را خالی می‌کنند ولی با هوشیاری، بصیرت و اقتدار مردم مواجه شدند و ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی، مشت محکمی برای همیشه به دهان بدخواهان نظام کوبیدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار