اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
امام جمعه موقت اهواز:
9 دی همچون 22بهمن 57 در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار شد و دشمنان و فتنه گران با حضور عاشورایی ملت بابصیرت ایران به کلی منزوی و از صحنه خارج شدند.
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) افزود: در فتنه 88 مردم احساس کردند اساس انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه درخطر است به همین دلیل با همه وجود وارد میدان شدند و آتش فتنه را خاموش کردند.

وی گفت: ملت ایران با درک این فرمایش امام راحل (ره) که حفظ نظام از اوجب واجبات است وارد میدان شدند و اساس نظام اسلامی که با فتنه 88 به خطر افتاده بود از گزند توطئه گران خارجی که صحنه گردان فتنه بودند نجات داده و دلبستگی قلبی خود را به نظام مقدس اسلامی نشان دادند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در حماسه 9 دی نظام اسلامی با حضور حماسی مردم و عنایت الهی تقویت شد افزود: فتنه گران با ادعای تقلب در انتخابات و تشکیل کمیته صیانت از آرا ، قانون را زیر پا گذاشتند و به کشور و اموال عمومی خسارات زیادی وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم اهواز و خوزستان پس از هتک حرمت به شعائر دینی و حسینی در عاشورای 88 ، هفتم دی یعنی 2 روز زودتر از حماسه 9 دی با راهپیمایی عظیم خود برای دفاع از نظام اسلامی وارد میدان شدند گفت: خوزستانی همواره پیشتاز و مدافع راستین انقلاب ، رهبری و اسلام بوده اند.

خطیب جمعه موقت اهواز خطاب به فتنه گران افزود: مردم با بصیرت مثال زدنی خود راه درست از نادرست را تشخیص دادند و این شما (فتنه گران) بودید که می خواستید انقلاب اسلامی را فدای اهداف نامشروع ، غیرقانونی و حقیر خود کنید ولی مردم جلوی شما ایستادند و اجازه ندادند دشمنان قسم خورده و کینه توز که صحنه گردان فتنه بودند به اهداف پلید خود برسند.

 آب کارون مایه حیات خوزستان است و نباید منتقل شود

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به خواست عمومی مردم که آب کارون نباید بیش از این به مناطق مرکزی ایران منتقل شود گفت: کارون مایه حیات خوزستان است و این کم آبی است که خوزستان را با توفان های گرد و غبار رو به رو کرده است.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه با بیان اینکه مصالح عمومی مسلمین باید در نماز جمعه مطرح شود ادامه داد: استان خوزستان هم اکنون کمبود آب دارد و کشاورزی استان و طرح 550 هزار هکتاری به دلیل کمبود آب با محدودیت هایی مواجه است و چنانچه طرح های جدید انتقال آب اجرایی شود خوزستان با چالش های شدیدی رو به رو خواهد شد.

شائبه ناکارآمدی نظام توطئه همیشگی دشمنان 

امام جمعه اهواز شائبه ناکارآمدی نظام را توطئه همیشگی دشمنان بیان کرد و افزود: البته در قوه قضاییه مشکلاتی وجود دارد در قوه مجریه هم نیز افرادی ناصالح هستند ولی این نباید به پای نارکارآمدی نظام نوشته شود.

وی با اشاره به فرمایش های اخیر رهبر معظم انقلاب که مدام مردم را ناامید کرده و در جامعه سیاه نمایی می کنند گفت:نظام اسلامی به فضل الهی بر همه مشکلات و چالش ها غلبه خواهد کرد.

امام جمعه موقت اهواز در خطبه اول نماز نیز با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به فلسفه انتظار پرداخت و افزود: منتظر واقعی کسی است که عمل صالح بر مبنای تقوای الهی انجام دهد.

امام جمعه موقت اهواز با استناد به روایت های رسیده از امامان معصوم(ع) و تبیین اینکه عمل ما بهشت و جهنم را می سازد اظهار کرد:اعمال ما است که بهشت و جهنم را برای خود می سازیم و در قیامت و حضور در پیشگاه الهی، اعمال ما میزان و ملاک رستگاری و فلاکت خواهد بود.

/ایرنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
comment
0
0
comment بله مشخصه
تو رو خدا دیگه [...] همه چی مشخص شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار