اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
کمالوند:
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:صادق آبادی مدیر عامل شرکت پالایش نفت برای تیم صنعت نفت آبادان سنگ اندازی می کند و دست از سر این تیم بر نمی دارد.
فراز کمالوند شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران اظهار کرد: از هوادارانی که امروز به معنی واقعی از تیم صنعت نفت حمایت کردند نهایت تشکر را داریم و این پیروزی را به آنها تقدیم می کنم.

وی افزود:همچنین تشکر ویژه ای از همسرم دارم که نزدیک به هفت ماه شرایط سختم را تحمل کرد و این برد را با همفکری وی بدست آوردم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با انتقاد از صادق آبادی معاون وزیر نفت گفت:صادق آبادی برای تیم صنعت نفت آبادان مشکل آفرینی کرده است و امیدواریم دست از سر این تیم بردارد.

کمالوند افزود:همین جا اعلام می کنم که اگر صادق آبادی معاون وزیر نفت است من هم وزیر فوتبال هستم و هر مربی فوتبال در لیگ برتر یک وزیر است.

سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: برخی افراد مدام در حال پریشان خاطر کردن مردم آبادان هستند.

کمالوند تصریح کرد:بازیکنان پولی دریافت نکرده اند ولی آقایان در وزارت نفت نمی خواهند درک کنند این بازیکنان مشکلات خاص خود را دارند، خیلی از بازیکنان صورت خود را با سیلی سرخ کرده اند.
وی افزود:وزارت نفت اگر توان تیمداری ندارد اعلام کند تا صنعت نفت آبادان به سرنوشت نفت تهران کشیده نشود.

کمالوند خطاب به هواداران اظهار کرد:هواداران آبادانی امروز علیه مسئولان شعار دادند اما آنها بدانند نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه بدنبال حل مشکل هستند.

کمالوند گفت:شرمنده بازیکنانی شدم که آنها را به آبادان آوردم و توجهی به آنان نمی شود.

وی اظهار کرد:با دست خالی بهترین نتایج تاریخ صنعت نفت را کسب کردیم و در رده ششم جدول هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی هم رسیدیم، دیگر چه‌کار کنیم در واقع با چوب به جنگ مسلسل می ‌رویم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با سه گل میهمانش سایپا تهران را شکست داد تا با 24 امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار