اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
تصمیمات لازم و آمادگی های مورد نیاز برای ساماندهی و خدمات رسانی به مردم در صورت بروز زلزله احتمالی اتخاذ شد.
معاون فرماندار شوشتر از آمادگی این شهرستان برای خدمات رسانی در صورت بروز احتمالی زلزله خبر داد.


محمدحسن کجبافی در گفت و گو با شوشان، گفت: در جلسات مدیریت بحران که امروز با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان، نماینده مردم شوشتر و گتوند و سایر مسئولین در بخش شعیبیه برگزار شد، تصمیمات لازم و آمادگی های مورد نیاز برای ساماندهی و خدمات رسانی به مردم در صورت بروز زلزله احتمالی اتخاذ شد.

وی اظهار کرد: در همین خصوص مقرر شد با همکاری فرمانداری، بخشداری، بنیاد مسکن و سایر نهادهای مرتبط خانه هایی که در صورت بروز زلزله از مقاومت کمتری برخوردارند و همچنین خانواده های کم بضاعتی که احتمالاً توانایی مقاوم سازی مسکن خود را ندارند شناسایی شده و چادر و سایر وسایل مورد نیاز زلزله زدگان را به آن ها اهدا کنیم تا شرایط لازم را داشته باشند.

وی در خصوص محل های در نظر گرفته شده برای اسکان موقت احتمالی افزود: مقرر شده از حیاط مدارس شعیبیه برای چادر زدن مردم استفاده شود و در این چند شب آینده از آن ها استفاده کرد تا شرایط به حالت عادی برگشته و رفع خطر گردد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور با بررسی همه جوانب به این نتیجه رسیدیم که لزومی ندارد در این شرایط مدارس صبح خیلی زود شروع به کار کنند و تصمیم بر این شد از ساعت 8 به بعد دایر شوند.

کجبافی در پایان از نصب دستگاه زلزله نگاری در شعیبیه خبر داد و گفت: این دستگاه از تهران تهیه شده و به منظور کسب اطلاع دقیق تر و سریع تر از اوضاع و احوال شعیبیه در این منطقه نصب شده است. همچنین مواد غذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم در صورت بروز زلزله در انبار های این بخش دپو شده و شرایط در این خصوص کاملاً آماده و محیاست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار