شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۲

شوشان : سارقین در بازجویی اظهار داشتند که با الگو برداری از دیدن فیلم شوک که سه روز قبل پخش شده بود تصمیم گرفتند سرقت طلافروشی انجام دهند، لذا یکروز قبل از سرقت نسبت به شناسایی محل اقدام کرده...

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری و به دام افتادن اعضای باند سارقین مسلح طلافروشی بازار احمدآباد آبادان خبر داد.

سرهنگ حسین کهیایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: با تلاش ماموران انتظامی طلاهای مسروقه کشف و چهار نفر از اعضای باند سارقین مسلح طلافروشی بازار احمد آباد دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران آگاهی شهرستان آبادان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ، موفق به شناسایی مخفیگاه سارقین طلافروشی بازار احمد آباد شدند، که پس از هماهنگی با مقام قضایی ، در سه عملیات غافلگیرانه با رمز یا مهدی (عج) آنها را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

سرهنگ کهیایی گفت: سارقین در بازجویی اظهار داشتند که با الگو برداری از دیدن فیلم شوک که سه روز قبل پخش شده بود تصمیم گرفتند سرقت طلافروشی انجام دهند، لذا یکروز قبل از سرقت نسبت به شناسایی محل اقدام کرده و روز سرقت در ساعت 21 از شهرستان همجوار به آبادان آمدند و پس از خلوت شدن کوچه با پوشاند سر و صورت خود با چفیه و کلاه زمستانی به مغازه طلافروشی حمله ور شدند.

وی افزود: سارقان چون قصد داخل شدن را داشتند و درب مغازه بسته بود با استفاده از ساتور اقدام به شکستن شیشه ویترین و یکی از آنها با اسلحه اقدام به تیراندازی کرد با سرقت طلاجات با موتور از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان ، طلاجات مسروقه و دو قبضه سلاح شکاری و دو دستگاه موتورسیکلت که وسیله نقلیه آنها در سرقت طلافروشی بوده را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کهیایی خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده ، برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

 

سرقت مسلحانه از طلافروشی واقع در لین یک احمد آباد در اواخر اردیبهشت ماه سالجاری با حمله چند مرد مسلح به این جواهرفروشی اتفاق افتاد که موجی از نگرانی در بین مردم و بازاریهای منطقه نسبت به بروز ناامنی ایجاد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار