شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۸

هافبك تيم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که قصد بازگشت به خوزستان را داشتم، گفت: امسال شرايط به صورتي شد كه توانستم به شهر خودم برگردم و مطمئنا در اين جا از نظر فكري و روحي بسيار راحت‌تر هستم و آن ظلم‌هايی كه بيرون از استان به من شد، در شهر خودم نمي‌شود.

عادل كلاه‌كج اظهاركرد: طي چند سال اخير قصد بازگشت به خوزستان را داشتم و خدا را شكر مي‌كنم که امسال توانستم به استانم برگردم. من علاوه بر استقلال خوزستان از دو، سه تيم ديگر نيز پيشنهاد داشتم.

وي با بيان اين كه استقلال خوزستان تيم خوبي است، عنوان كرد: همبازي‌هاي قديم من نيز در اين تيم حضور دارند و در اين جا دور هم جمع شده‌ايم و اميدوارم بتوانيم در ليگ امسال نتيجه خوبي به دست آوريم.

هافبك تيم فوتبال استقلال خوزستان شرایط بدن‌سازي تيمش را براي حضور در ليگ برتر خوب توصیف کرد و افزود: علاوه بر اين مورد به نظر من بازي‌هاي تداركاتي خوبي نيز برگزار كرده ايم. ما مجموعه بسيار خوبي داريم كه متشكل از جوانان و فوتباليست‌هاي باتجربه‌اي است كه چندین سال در ليگ برتر بازي مي‌كنند.

وي با بيان اين كه اولين حضور استقلال خوزستان در ليگ برتر تاثیری در نحوه نتيجه گرفتن آن ندارد، گفت: به نظرم مهم این نيست كه تيم ما اولين حضورش را در ليگ برتر تجربه مي‌كند، بلكه مهم بازيكنان آن هستند كه سال هاي بسياري است در ليگ برتر بازي مي‌كنند.

كلاه‌كج ادامه داد: اين بازيكنان هستند كه تيم را بالا مي‌كشند و معتقدم تيم ما از نظر بازيكن و كادر فني، تيمي باتجربه است و مطمئن باشيد نتايج خوبي را در ليگ برتر به دست مي‌آورد.

وي درباره جذب بازيكنان باتجربه خوزستاني توسط عبدالله ويسي گفت: بومي گرايي در فوتبال ايران خيلي مهم است و مطمئنا ويسي با شناخت كامل، این بازيكنان را جذب كرده است. او نفراتي را باتوجه به سيستم كاري اش به خدمت گرفته است و اميدوارم ما بتوانيم پاسخ محبت‌هاي او را بدهيم.

این بازیکن تيم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: در چند سال اخير با مربيان ايراني بسياري كار كرده‌ام ولي از كار كردن با ويسي این احساس را دارم که با يك مربي خارجي كار مي‌كنم؛ چرا كه او تمرينات روز فوتبال دنيا را به ما مي‌دهد و اميدوارم نتيجه هم بدهد.

وي در پاسخ به اين سوال كه حضور بازيكناني ازجمله كعبي، ميداوودي و بختياري‌زاده تا چه اندازه مي‌تواند در روند نتيجه‌گيري تيم تاثير‌گذار باشد؟ اظهاركرد: بازيكنان برخي تيم‌ها را مي‌بينيد كه از رده‌هاي سني پايه كنار هم كار و رشد كردند تا اين كه به تيم بزرگسالان آن تيم رسيدند؛ من، مبعلي و بختياري‌زاده نيز با يكديگر در تيم فولاد خوزستان همبازي بوده‌ايم و البته با ميداوودي نيز در مقاطعي هم بازي بوده‌ام و به نظرم اكنون كه كنار هم هستيم، اين موضوع در زودتر هماهنگ شدن‌مان تاثيرگذار است؛ در واقع مي‌توان گفت ما نسبت به هم شناخت داريم و اين مساله در روند نتيجه‌گيري مان موثر است.

كلاه‌كج در ادامه با بيان اين كه در اردوهاي تیم در كرج و بروجرد حضور نداشتم، خاطر نشان كرد: من از اردوي تهران به تيم ملحق شدم و دو روز پيش نيز يك بازي تداركاتي جدي مقابل پرسپوليس تهران برگزار كرديم كه شكست خورديم. ما مي‌دانستيم پرسپوليس نزديك به يكي، دو ماه است كه تمرين مي‌كند و شرايط كامل بازي كردن را دارد. به نظرم اگر هم اكنون نیز رقابت‌هاي ليگ برتر آغاز شود، باتوجه به اين كه پرسپوليس زودتر از ساير تيم‌ها تمرينات خود را آغاز كرده است، آماده می باشد.

وی در پايان گفت: ما جوانان بسيار خوبي در تيم داريم كه از انگيزه، دوندگي و جنگندگي خوبي برخوردار هستند و اميدوارم آن ها با كسب اعتماد به نفس، براي ليگ برتر آماده شوند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار