شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۸

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: به غیر از راه اندازی دانشگاه امیر المومنین (ع) قصد برپایی یک شبکه ماهواره‌ای با نام «غناة الاهواز» و با همکاری عراق را داریم.

سید محمد علی جزایری در مراسم ارتقای موسسه امیرالمومنین (ع) به دانشگاه که امشب در تالار باشگاه فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: برای راه اندازی شبکه ماهواره‌ای «غناة الاهواز» هنوز در اول راه بوده و در یک اقیانوس بزرگ شناور هستیم که امیدواریم هرچه زودتر به ساحل برسیم.

وی بیان کرد:‌امروز خدای متعال را شاکر هستیم که چنین مجموعه علمی با همت دوستان به دانشگاه تبدیل شده و این موضوع برگ زرینی در افتخارات استان است.

امام جمعه شهرستان اهواز گفت:‌ این دانشگاه از همان ابتدا مورد عنایات مقام معظم رهبری بوده و شخصا تاکید داشتند که این موسسه به دانشگاه تبدیل شود.

وی افزود: هنگامی که برای تبدیل وضعیت این موسسه به دانشگاه به نزد وزیر رفتیم متوجه شدیم که خود شخص وزیر بیش از ما به دنبال این قضیه است و این موضوع برای ما جالب توجه بود.

 

موسوی جزایری در پایان تصریح کرد: قطعا در ادامه راه به دنبال آن خواهیم بود که این دانشگاه را در کشورهای عربی همسایه نظیر کویت، عراق و سوریه راه اندازی کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار