شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷

آرش قلعه گلاب در روزنمه کارون نوشت :

جعفر شجونی عضو جامعه ی روحانیت مبارز گفت: دولت منتخب برای جلب رضایت مردم بعد از خلق حماسه سیاسی بهتر است که حل مشکل بیکاری و گرانی را اولویت کاری خود قرار دهد لذا همه منتظریم " حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی " کلید خود را به تمامی قفل‌ها بزند.

در ابتدا: جای بسیار امیدواری و خرسندی است که این عضو جامعه ی روحانیت مبارز نظر امیدوارانه ای به رئیس جمهور منتخب مردم دارد! اما اگر که آقای شجونی فرض کرده اند آقای روحانی شاه کلید دارند! اشتباه محاسباتی کرده‌اند. در شرایط  حاضر، تصور ما این است که دسته کلید آقای روحانی چندان قادر به باز کردن قفلی نیست! نه الزاما به خاطر این که دسته کلید آقای روحانی قفلی را باز نمی کند، فقط الزاما به خاطر این که بیشترقفل ها زنگ زده اند و احتیاج مبرم دارند بیست و چهار ساعت در نفت خوابانده شده و بعد هم کلی روغن کاری گردند!

در ادامه: در مورد لزوم خواباندن قفل ها در نفت و روغن کاری آن ها، شاید بد نباشد به عرض مبارک آقای جعفر شجونی برسانیم؛ قفل بیکاری،  بد مصب بدجوری زنگ زده و شاید اصلا بهتر باشد که یک قفل دیگر برایش خریداری شود! آقای شیخ الاسلام وزیر کار دولت پیشین قرار بود با شاه کلید ششصد میلیارد دلاری آقای احمدی نژاد! دو سه میلیون قفل را باز کند، ولی ظاهرا بیشتر از پانصد هزار تا را باز نکرد، حال اگر آقای شجونی انتظار دارند که آقای روحانی با دسته کلید خزانه‌ی خالی! معزل بیکاری را حل کند، متأسفیم که باید به عرض ایشان برسانیم: این قفل باز نشدنی نیست و باید به جای بیست و چهار ساعت، دو- سه سالی در نفت بخوابد!

در پایان: آقای شجونی عزیز : حل مشکل گرانی و گشایش قفل آن! نه تنها توسط دسته کلید آقای روحانی باز شدنی نیست، بلکه با احضار غول چراغ جادو هم! این قفل باز نمی شود. در گفت گوی مفصلی هم که با غول چراغ جادو داشتیم، ایشان تأکید داشتند که بی خودی پای مرا وسط نکشید! و  گلایه کردند که چند وقتی است سرما خورده! ولی هرچه گشته شربت اسپکتورانت گیرش نیامده! دل پری هم از وضعیت گرانی های موجود داشتند و خیلی خودمانی و صادقانه به ما گفتند که آقای خبرنگار؛ دو سه هفته ای می شود که شیر پرچرب میهن نخورده ام!

حال اگر که آقای شجونی همچنان امیدوار به کلید آقای روحانی برای حل مشکل گرانی اند، خیلی خودمانی و صادقانه به ایشان می گوییم: سندباد و علی بابا هم دیگر بی خیال غول چراغ جادو شده‌اند! چه رسد به دسته کلید روحانی!

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار